Nástroje pro obchodníky

Nástroje pro obchodníky

Jaké jsou ty největší fuckupy a chyby v e-mail marketingu?

V minulém díle našeho vzdělávacího speciálu o e-mail marketingu jste se dozvěděli, proč e-mail stále funguje a proč byste ho rozhodně neměli požadovat za mrtvý. Dnes se na něj podíváme z opačné strany a povíme si, co v e-mailingu...more

Nástroje pro obchodníky

Akvizičních obchodníků je jako šafránu. Jak obchodní proces vylepšit, abyste nové už nemuseli hledat?

Nemáte akviziční obchodníky? A co když je vlastně nepotřebujete? Hledání dobrých obchodníků je věčným tématem B2B firem. Náborové inzeráty na obchodníky mají své trvalé místo na náborových stránkách a pracovních portálech,...more

Nástroje pro obchodníky

Business Animals ONE to ONE s Martinem Hoškem o datech vedoucích k obchodu

Ve ONE to ONE jsme se věnovali v poslední době hojně diskutovanému tématu - datům a jejich využití v businessu. Možnosti, jak s nimi efektivně pracovat nám přiblížil obchodník Martin Hošek z Imperu. Co nám mohou data přinést? Má smysl s...more

Nástroje pro obchodníky

8 metodologií prodeje, které by měl znát každý obchodník

Obchodníci si jsou vědomi nastavených KPI a potřebují je splnit. Nicméně nejsou si vždy jistí, jaké kroky by měli podniknout. A právě zde přicházejí na řadu metodologie prodeje. Každá obchodní metodika by měla buď umožnit kupujícímu...more

Nástroje pro obchodníky

Jak změnit B2B marketing, aby efektivně pomáhal obchodnímu týmu?

Fakt, že asi polovina marketingového rozpočtu jsou vyhozené peníze, je poměrně známý. Cílem marketingu by mělo být zjišťování, která polovina to je. V B2C segmentu se dají aktivity často měřit podle skutečných výsledků prodeje. V B2B...more

Nástroje pro obchodníky

3 nejdůležitější minuty obchodního zástupce

Abychom obchodníka pochopili, je třeba si ho neidealizovat. Má rád peníze a proto je obchodníkem. Miluje pocit, že si může vydělat více, než pokud by byl zaměstnán a chápe, že není placen od hodiny, ale za schopnosti a konkrétní akci...more

Nástroje pro obchodníky

Czech On-line Expo pohledem SmartEmailingu - proč si ho příště nenechat ujít?

V polovině února se konal největší e-commerce veletrh Czech On-line Expo na půdě pražského výstaviště v Letňanech. A my jsme rádi, že jsme svou účastí mohli přispět ke skvělé atmosféře, která na veletrhu celé dva dny panovala....more

Nástroje pro obchodníky

Je etické sledovat firmy na internetu?

Prakticky všichni tak nějak počítáme s tím, že Mark Zuckerberg a jeho modrá sociální platforma Meta (zahrnující Facebook, Instagram či Whatsapp) o nás ví skoro všechno. Stejně tak i strejda Google, který bedlivě sleduje každý náš dotaz...more

© 2025 businessanimals.cz