Nástroje pro obchodníky
Jaké jsou ty největší fuckupy a chyby v e-mail marketingu?
V minulém díle našeho vzdělávacího speciálu o e-mail marketingu jste se dozvěděli, proč e-mail stále funguje a proč byste ho rozhodně neměli požadovat za mrtvý. Dnes se na něj podíváme z opačné strany a povíme si, co v e-mailingu...more
Akvizičních obchodníků je jako šafránu. Jak obchodní proces vylepšit, abyste nové už nemuseli hledat?
Nemáte akviziční obchodníky? A co když je vlastně nepotřebujete? Hledání dobrých obchodníků je věčným tématem B2B firem. Náborové inzeráty na obchodníky mají své trvalé místo na náborových stránkách a pracovních portálech,...more
Business Animals ONE to ONE s Martinem Hoškem o datech vedoucích k obchodu
Ve ONE to ONE jsme se věnovali v poslední době hojně diskutovanému tématu - datům a jejich využití v businessu. Možnosti, jak s nimi efektivně pracovat nám přiblížil obchodník Martin Hošek z Imperu. Co nám mohou data přinést? Má smysl s...more
8 metodologií prodeje, které by měl znát každý obchodník
Obchodníci si jsou vědomi nastavených KPI a potřebují je splnit. Nicméně nejsou si vždy jistí, jaké kroky by měli podniknout. A právě zde přicházejí na řadu metodologie prodeje. Každá obchodní metodika by měla buď umožnit kupujícímu...more
Jak změnit B2B marketing, aby efektivně pomáhal obchodnímu týmu?
Fakt, že asi polovina marketingového rozpočtu jsou vyhozené peníze, je poměrně známý. Cílem marketingu by mělo být zjišťování, která polovina to je. V B2C segmentu se dají aktivity často měřit podle skutečných výsledků prodeje. V B2B...more
3 nejdůležitější minuty obchodního zástupce
Abychom obchodníka pochopili, je třeba si ho neidealizovat. Má rád peníze a proto je obchodníkem. Miluje pocit, že si může vydělat více, než pokud by byl zaměstnán a chápe, že není placen od hodiny, ale za schopnosti a konkrétní akci...more
Czech On-line Expo pohledem SmartEmailingu - proč si ho příště nenechat ujít?
V polovině února se konal největší e-commerce veletrh Czech On-line Expo na půdě pražského výstaviště v Letňanech. A my jsme rádi, že jsme svou účastí mohli přispět ke skvělé atmosféře, která na veletrhu celé dva dny panovala....more
Je etické sledovat firmy na internetu?
Prakticky všichni tak nějak počítáme s tím, že Mark Zuckerberg a jeho modrá sociální platforma Meta (zahrnující Facebook, Instagram či Whatsapp) o nás ví skoro všechno. Stejně tak i strejda Google, který bedlivě sleduje každý náš dotaz...more
Data driven sales
Chcete letos udělat pracovní změnu? Zkuste to v B2B salesu
Martin Skalický: Ze sportovního novináře špičkovým B2B obchodníkem
Jak využívají AI a ChatGPT české B2B firmy a jejich obchodníci?
Data driven salesNejčtenější články
1ú>
Anna Schwarzová: Jaký byl v Novitim rok 2024 v náboru (nejen obchodníků)
2ú>
10 aktivit, které letos zařadit do pracovní rutiny
3ú>
Co je v B2B prodeji OUT? Prodejní postupy, na které v roce 2025 raději zapomeňte