Nástroje pro obchodníky
Jak na úspěšnou akvizici? Kvalitní záznamy cold callů obchodníky motivují a násobí jejich úspěšnost
Nejen v businessu platí, že raději jednáme s obchodními partnery, pro které nejsme jen telefonickým číslem, za kterým se skrývá příležitost k uzavření obchodu. Ačkoliv akviziční telefonický hovor zpravidla trvá jen pár minut a v...more
Zvyšte svůj obrat díky e-mailové automatizaci
Chcete vědět, co se skrývá pod pojmem e-mail marketingová automatizace a co všechno s ní dokážete? Jak díky ní zvednout obrat a vybudovat kvalitní vztah se svým zákazníkem? Následující řádky vám nejen na tyto otázky odpoví. „A co...more
Nejlepší datař musí mít zápal, říkají odborníci na akci Primetime for Business Data
Odbornou konferenci o tom, jak dnes data pro byznys získat, zpracovat, využít a třeba i prodat, pořádala společnost Blue Events. Opět po roce přivedla dohromady největší české datové kapacity. Akce proběhla 22. září tradičně...more
Říjnový FUTURE SUMMIT opět propojí největší odborníky na marketing a sales
Již třetí ročník konference FUTURE SUMMIT se uskuteční 13. října 2022, a to opět online. Tentokrát s podtitulem Top trendy v B2B a B2C marketingu a prodeji. FUTURE SALES organizuje třetí ročník úspěšné konference FUTURE...more
Podcast Zážeh Martina Hurycha s Martinem Hoškem na téma: Jak na moderní B2B akvizici
Martin Hošek pracuje v Imperu. Nic vám to neříká? Pokud pracujete v B2B, tak vám napovíme: Leady, Merk a Monitora. Už jste doma? Nástroje, které prokazatelně zrychlují obchodní proces v B2B. Tak to přesně je Imper. Martin Hurych si Martina...more
ONE TO ONE s Vítem Hruškou na téma: Právo v obchodu
Dalším tématem pravidelného ONE to ONE je digitální právo. Vít Hruška z advokátní kanceláře ATREUM představil specifika, které se s digitálním právem pojí. Řeč zavedli i například na to, zda je advokát nepřítelem...more
Rostou? Ne houby, ale zaměstnanci a obrat. Tak rostou?
V B2B obchodním procesu existuje mnoho způsobů, jak si zkrátit cestu z bodu A, kde jsem do bodu B, kde chci jako obchodník být. A jedním velmi podceňovaným z nich je práce s databází. A možná by se na začátek vůbec slušelo definovat, co je...more
Projekt Výzkum pro byznys společnosti STEM/MARK ukazuje, jak data pomáhají českým firmám
Evidence-based přístup je mantrou dnešního marketingu. Přesvědčit firmy investovat do informací, které pomohou růstu podnikání, však není snadné. Výzkum pro byznys společnosti STEM/MARK klientům a příznivcům data driven marketingu...more
Víte o tom, že se k vám klienti vrací? A jak toho můžete využít?
Jednou z nejsnazších cest k vyššímu obratu firmy je prodávat těm, kteří od vás už koupili nebo kupují. Akvírovat nové klienty se moc obchodníkům nechce, ale pečovat o ty stávající ano a náborové inzeráty na Account manažery jsou...more
Data driven sales
Chcete letos udělat pracovní změnu? Zkuste to v B2B salesu
Martin Skalický: Ze sportovního novináře špičkovým B2B obchodníkem
Jak využívají AI a ChatGPT české B2B firmy a jejich obchodníci?
Data driven salesNejčtenější články
1ú>
Anna Schwarzová: Jaký byl v Novitim rok 2024 v náboru (nejen obchodníků)
2ú>
10 aktivit, které letos zařadit do pracovní rutiny
3ú>
Co je v B2B prodeji OUT? Prodejní postupy, na které v roce 2025 raději zapomeňte