vzdělání pro obchodníky

V životě každého z nás nastává situace, kdy úspěšně zakončujeme etapu zvanou STUDIUM. Je to období, během kterého se před námi doslova otevírá svět neomezených možností! V těchto momentech, a velmi často už na škole, se lidé dělí do dvou kategorií: PŘÍJEMCI – jedná se o lidi, kteří přijímají život tak, jak přichází. Jdou do práce, […]

práce z domova

Home office patří v poslední době mezi jeden z nejvíce skloňovaných zaměstnaneckých benefitů, které se v pracovních inzerátech objevují. Téměř každý, koho se zeptáte, by chtěl určitou část své pracovní doby trávit raději doma než v kanceláři. Občasná práce z domova je jistě zajímavá alternativa. Pokud dojde v dlouhodobějším měřítku na každodenní realitu, situace se trochu mění. Umíte pracovat z domova efektivně? […]

Daniel Kosec, muž na terase

Minulý týden v mém živém vysílání hostoval Daniel Kosec, mimo jiné spolumajitel webového projektu Code of Life a zapálený mindhacker. Jak efektivně spoluřídit hned pět firem a přitom zůstat soustředěný a plný nadšení do práce? I o tom jsme si popovídali. Daniel Kosec: Představení Dane, pojď se nám na začátek představit. Co děláš, čím se zabýváš […]

Emoce a psychika jsou stále podceňovanými tématy v naší společnosti obecně i mezi obchodníky. Přitom se velmi rychle shodneme, že stejně jako ve sportu tak i v obchodu rozhoduje „hlava“ často o výsledku nejvíce.

Zdeněk Bártl pracuje pro společnost E.ON jako obchodní zástupce – teamleader. Po půl roce stráveném na nové pozici jsme si s ním povídali o tom, co to obnáší být obchodník, jaké změny přinesl kariérní postup i proč si vybral právě E.ON jako svého obchodního partnera.

David Snášel má v byznysovém prostředí mnoho přezdívek. Říká se mu ten, co utekl Babišovi, český Elon Musk nebo třeba podnikatel se srdcem. On si osobně na jménech nezakládá. Důležité pro něj je, zda projekty, do kterých věnuje energii, mají smysl. A teď víc než kdy jindy. Když si totiž člověk sáhne na dno, přehodnotí svůj život.

Dnes se zaměřím na samotnou přípravu obchodníka před prvním telefonátem, personalizovaným e-mailem anebo klidně i tím, když chci někoho oslovit videem. A proč se vůbec připravovat?

Denně zavítá na váš web celá řada potenciálních klientů. Jen 4 % se vám ale nakonec ozvou, nebo na sebe zanechají kontakt. Přitom právě zbylých 96 % může přinést cenné obchodní příležitosti, o které rozhodně nechcete přijít. V současnosti už naštěstí existuje způsob, jak tyto kontakty získat.

Aplikace Pipedrive představuje CRM software, který byl vyvinut speciálně pro malé a střední podniky. Zakládá si na kvalitním vizuálním provedení a všechny důležité informace o zákazníkovi si můžete prohlédnout na jedné stránce. Díky tomu si uděláte rychlý přehled o průběhu obchodu a o tom, co je potřeba právě udělat. Aplikaci můžete používat na mobilu, notebooku nebo PC. Mobilní verze vám každé ráno zobrazí rychlý plán dne. Vždy tak víte, za jakým jdete cílem.

V jednom z posledních živých vysílání se mým hostem stal Jiří Šedek, odborník na síťový marketing. Povídal jsem si s ním především o tom, proč je důležité a zásadní vytvářet vlastní obsah na expertní úrovni.

© 2020 Business Animals s.r.o.