02. Duben 2015
Známe to všichni. Někdy se obchodní schůzka zkrátka nevydaří přesně podle našich představ. A ač mohou být důvody všelijaké, následující situace by měly být spíš výjimkou.
1. Nikdy nechodí pozdě… Nechodí.
2. Neoslovuje klienta zkomoleným či zcela nesprávným jménem
3. Nepřikrášluje si informace
4. Nepomlouvá konkurenci
5. Neztrácí čas small talk a jde rovnou k věci!
6. Nedává si to nejdrazší z lístku s poznámkou „ať se firma taky jednou prohne“
7. Ani nepředvádí své gurmánské znalosti zdlouhavým diskutováním s obsluhou
8. Netahá do práce osobní rovinu. Ani na večerních schůzkách při drinku 😉
9. Nelustruje mobil, zatímco potenciální klient hovoří o svých potřebách
10. Nepřipustí trapné ticho
11. Po nezdařené schůzce si na obchodním partnerovi nevybíjí vztek a nedává průchod svým negativním emocím
12. A nadšeně se pouští do dalšího navolávání…
Foto: pure-evil.tumblr.com