Senior obchodník – digitalizace výroby

Čechy, Východní Čechy - 278x Přečteno

Obor

IT

Úvazek

HPP, IČO

Pro náš přátelský akční team, zabývající se prodejem, vývojem implementací a podporou moderního informačního systému, terminálů a sběru dat z výroby eMISTR, hledáme příjemné komunikativní a iniciativní parťáky s tahem na branku, které baví IT, digitalizace, nové technologie a nezaleknou se technických řešení.

Znáš někoho takového, nebo se v tom poznáváš ty sám?

Pak právě obsazujeme místa regionálních obchodních zástupců / konzultantů pro východní část ČR se zkušenostmi v obchodním světě. Pojďme spolu podpořit zlaté české ručičky výrobních firem našim skvělým produktem.

Vaším úkolem bude budovat stávající vztahy s našimi klienty, vyhledávat a otevírat nové obchodní příležitosti, nebo implementovat a zavádět systém u klientů.

Budeme tě chtít, pokud máš:

  • ukončené SŠ, případně VŠ technického či manažerského směru
  • praxi v obchodě minimálně 3 roky, v technických, či IT řešeních
  • příjemné a profesionální vystupování
  • dobré komunikační dovednosti, samostatnost, organizační schopnosti a chuť učit se novým věcem
  • otevřenost novým technologiím, celkově dobrou IT gramotnost
  • znalost problematiky výrobních firem a skladů, ERP nebo jiných systémů (výhodou nikoliv podmínkou)
  • týmového ducha – hledáme kolegu, se kterým je radost spolupracovat, a který ví, že spolupráce je důležitá pro celkový úspěch firmy
  • aktivní řidičský průkaz a rád cestuješ po ČR a SK

Co u nás budeš dělat?

  • budovat vztahy s našimi stávajícími zákazníky a poznávat jejich potřeby
  • konzultovat požadavky klientů a možnosti zavedení systém u klientů
  • vyhledávat nové příležitosti pro zlepšení ve výrobních firmách díky našemu systému
  • navazovat kontakty s výrobními firmami a sjednávat s nimi obchodní schůzky
  • konzultovat možnosti řešení na základě požadavků našich klientů s našimi implementátory
  • prezentovat navržená řešení, připravovat a uzavírat s klienty smlouvy k oboustranné spokojenosti
  • budeš zpracovávat cenové nabídky, účastnit se výběrových řízení na veřejných zakázek
  • zpracovávat pravidelné reporty,
  • zaznamenávat své činnosti pomocí interních systémů a analyzovat konkurenci i potenciál
  • zodpovídat za své obchodní výsledky, za komunikaci, za rozvoj obchodních a marketingových aktivit u našich zákazníků

Co se ti u nás bude líbit?

  • práce na HPP nebo ŽL
  • služební automobil střední třídy (Octavia III)
  • práce z regionální kanceláře (možnost zřízení kanceláře v blízkosti bydliště) / možnost práce z homeoffice
  • kvalitní produkt a smysluplná práce, která má u klientů výborné výsledky
  • zkušenosti ze stovek projektů, kterými tě provedeme a náležitě zaškolíme
  • oceňující prostředí – vzájemně se podporujeme, tvou kvalitní práci dokážeme ocenit
  • super kolektiv, který se navzájem podporuje, umí se zasmát a společně tráví čas i mimopracovní prostředí – Inspirací ti může být náš FB https://www.facebook.com/ageritsro/
  • jisté fixní ohodnocení na spokojený život a bonusy za obchodní výsledky a reprezentaci firmy
  • budete součástí pohodové společnosti, kde společně pracujeme a vytváříme funkční řešení více než 18 let

Obor

  • IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení
  • Prodej a obchod
  • Výroba a průmysl

Profese

  • Account Manager
  • IT konzultant
  • Obchodní zástupce
  • Obchodní ředitel/manažer
  • Regionalní obchodní manažer
  • Key Account Manager

Místo pracoviště

Práce je vhodná pro kandidáty z celého území Čech.

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazykové znalosti (Všechny jazyky)

Angličtina – Základní

Typ úvazku

Práce na plný úvazek

Délka trvání pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu

  • pracovní smlouva
  • práce na živnostenský list (IČO)

Hrubá mzda

60 000 – 120 000 Kč/měsíc

Benefity

  • Bonusy/prémie
  • Auto i pro soukromé účely
  • Provize z prodeje
  • Mobilní telefon
  • Sleva na firemní výrobky/služby
  • Notebook
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • Příspěvek na dopravu
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Dovolená 5 týdnů
  • Kafetérie
  • Firemní školka
  • Občerstvení na pracovišti
  • Možnost občasné práce z domova
  • Individuální rozvržení pracovní doby
  • Možnost si napracovat hodiny
  • Vlastní organizace náplně práce
  • Individuální rozpočet na osobnostní růst

Své životopisy nám posílejte na email: jaskova@agerit.cz


    Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.