Naším snem je pracovat pro inovativní firmy v ČR i zahraničí. Tento sen si plníme už víc než 15 let a před sebou vidíme pořád nové výzvy. Hledáme kolegu, který posílí náš sales tým a pomůže nám tyto výzvy naplnit.
NA ČEM BUDEŠ PRACOVAT?
V MoroSystems děláme obchod, který je založen na agilních principech. Tak je tomu v celé naší organizaci. Experimentujeme s bezmanažerskou strukturou, a proto dáváme na první místo principy jako vysoká osobní odpovědnost, cílevědomost a týmovost. To nám umožňuje lépe spolupracovat a uplatnit jedinečný potenciál každého z nás.
Hledáme parťáka, který do našeho cross-funkčního byznysového týmu přinese zkušenosti s akvizičním obchodem, budováním značky a prodejem služeb v rámci B2B. Budeš součástí týmů okolo account based marketingu a presales. Ve své roli budeš spoluodpovědný za naplnění byznysových cílů společnosti.
Tvým úkolem bude zejména rozvoj vztahů a vazeb v naší cílové skupině zákazníků (BFSI – banking, financial services, insurance) a identifikace nových obchodních příležitostí. Budeš se podílet i na jejich obchodování.
Tvoje portfolio budou tvořit služby v oblasti zakázkového vývoje software a konzultační služby. Tato kombinace Ti umožní nabídnout potenciálním zákazníkům taková řešení, která jim budou přinášet reálnou hodnotu. V zádech budeš mít podporu silného a stabilního týmu.
KOHO HLEDÁME?
Očekáváme, že aktivně používáš LinkedIN, cítíš se jako ryba ve vodě mezi lidmi, orientuješ se na online i offline eventech, rád cestuješ a trávíš čas u zákazníků. K tomu preferujeme zkušenosti s klienty v naší cílové skupině (BFSI) a vyžadujeme alespoň základní znalost trhu vývoje software/prodeje software. Nečekej do puntíku vyladěné procesy a postupy. Budeš se podílet na jejich tvorbě a neustálém zdokonalování.
Aby se Ti u nás líbilo, měl bys být otevřený novým věcem, mít chuť experimentovat a hledat nestandardní řešení a cesty.
Nehledáme mistra světa, který všemu rozumí. Hledáme osobnost, která má týmového ducha a je otevřená novým myšlenkám. Osobnost, která hraje fér, má schopnost sebereflexe a srovnané hodnoty. Hledáme někoho, s kým nás bude bavit chodit do práce a budeme si vzájemně rozumět.
LÍBIT SE TI U NÁS BUDE, POKUD TI VYHOVUJE
- Pracovat ve firmě se silnou vizí – chceme, aby se náš způsob spolupráce stal zcela novým standardem, který bude chtít aplikovat každá firma na světě.
- Komunikovat otevřeně – máš nápad na zlepšení? Řekni ho klidně Tomovi (CEO) třeba u kafe v kuchyňce.
- Učit se od ostatních – učíme se navzájem a učí se od nás i ostatní. Nové znalosti, novinky z projektů či konferencí sdílíme napříč firmou, přednášíme na MeetUpech, natáčíme podcasty a nebojíme se ani psát články.
- Sdílet své koníčky a objevovat nové – standardně pořádáme turnaje v badmintonu nebo Buláncích, hackathony, deskovky, běháme pro Světlušku, jezdíme na kole, chodíme po horách, trénujeme na Spartan race… a tím seznam nekončí.
- Mít flexibilní pracovní dobu – potřebuješ skončit dřív nebo si ráno hodinu (nebo čtyři) přispat? Pokud nemáš žádné meetingy a nečeká na tebe zákazník, tak proč ne?
- Pracovat z home office – za normálních okolností chodíme do práce rádi, ale pokud potřebuješ zůstat doma, u nás to není žádný problém.
JAKÉ JE TO V PRAŽSKÉ KANCELÁŘI?
- Pracovat v Karlíně má spoustu výhod. Kancelář pár kroků od zastávky metra, meníčka z Asie, Indie, vege nebo česká klasika. Vše na dosah.
- Kancelář jsme přetvořili z krásného mezonetového bytu s parádním výhledem. Máme tu tři terasy, gril, čerstvé ovoce, skvělou kávu a klid na práci.
- Pražská kancelář je ze všech čtyř nejmenší. To znamená opravdu „rodinnou“ atmosféru.
- Těšit se můžeš na talentované, kreativní a vtipné kolegy. Vše pochopíš až uvidíš fotky z akcí, naše výtvory na chytré zdi nebo sérii memes na Slacku.