Rozhovory Archivy | Business Animals

Václav Maršík, manažer týmu obchodníků pojišťovny Allianz pro západní Čechy, má v současnosti na starosti obchodní kanceláře ve Stodu, Kdyni a Plzni, v těchto oblastech zároveň vede oblastní manažerské centrum. V blízké budoucnosti plánuje expandovat a rozšiřovat síť obchodních kanceláří v Plzeňském kraji. Pokud vás zajímá obchod a jste z Plzně nebo okolních okresů, čtěte dál. Nezáleží na tom, zda se pohybujete v segmentu financí a pojišťovnictví nebo ne. Šanci dostane každý, kdo má alespoň minimální zkušenosti s obchodem anebo cítí, že by ho obchod mohl bavit a naplňovat. S panem Maršíkem jsme si povídali o tom, kdo je ideální kandidát, co by měl umět a jaké výzvy pozice obchodního zástupce přináší.

Petr Kovařík je pivovarník s více než dvacetiletou praxí. Než v roce 2016 zakotvil na pozici generálního ředitele Pivovarů Staropramen, působil jako generální ředitel sesterské společnosti Borsodi Sorgyar v Maďarsku, ředitel logistiky, obchodu a trade marketingu společnosti Pivovary Staropramen a jako sládek a vrchní sládek pivovarů Staropramen, Ostravar a Braník.

V Hilti je už víc než 17 let, prošel si mnoha pozicemi, vedl velké týmy, cestoval po světě, a přesto stojí Pavel Bartoněk stále nohama na zemi, což bývá často u lidí na vedoucích pozicích výjimečné. V jeho týmu se budete cítit spíš jako v rodině, která vás podrží, a hlavně vykopne do světa připravené. Kolegové na něj nedají dopustit, a to mě zajímalo. Čím je Pavel jiný, jak je motivuje a dává zpětnou vazbu?

POZOR, SOUTĚŽ V ČLÁNKU!  Myslím, že na tom ještě nejsme tak špatně, když existují mladí lidé, kteří jen nečekají s nataženou rukou, co jim do ní vloží jejich rodiče, ale snaží se sami podnikat. Patrik Fuska je nejmladší podnikatel, se kterým jsem se setkala a musím říct, že mě ohromil jeho vyzrálý přístup k byznysu. Vytvořil zde ojedinělý koncept občerstvení, který si získal velký počet fanoušků a jeho číslo neustále roste. Patrik chce totiž naučit Čechy jíst jogurt jinak.

 

Veronika byla donedávna součástí naší businessí rodiny. S jejími živými vysíláními jste se od listopadu setkávali na naší facebookové stráncem, kde vám odkrývala zajímavá témata z oblasti obchodu a komunikace. Jako trenérka obchodních a prezentačních dovedností má spousty zkušeností, které nejen na kurzech předává svým posluchačům. Má obchod v krvi, protože se v něm pohybuje odmalička. A co je na ní sympatické, kromě té úžasné energie a super nálady, kterou okolo sebe šíří? Ráda poradí a má super tipy pro každého podnikatele a obchodníka.

 

Nevím, jak u vás, ale na naší fakultě byl jeden z nejoblíbenějších vtipů tento: „Požadujeme dvacetiletého člověka s minimálně třicetiletou praxí.“ Stalo se totiž naprostým standardem, že firmy, ať už malé či větší, dávaly přednost zaměstnancům s praxí před absolventy – sice motivovanými a aktivními, ale bez praxe. Ani si proto neumíte představit, jak nás potěšilo, že je na českém trhu firma, která nejenom vítá absolventy a mladé lidi bez praxe, ale také je již podporuje během jejich studií. A to dokonce jedna z těch největších. Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

© 2021 Business Animals s.r.o.