Zdeněk Bártl pracuje pro společnost E.ON jako obchodní zástupce – teamleader. Po půl roce stráveném na nové pozici jsme si s ním povídali o tom, co to obnáší být obchodník, jaké změny přinesl kariérní postup i proč si vybral právě E.ON jako svého obchodního partnera.

David Snášel má v byznysovém prostředí mnoho přezdívek. Říká se mu ten, co utekl Babišovi, český Elon Musk nebo třeba podnikatel se srdcem. On si osobně na jménech nezakládá. Důležité pro něj je, zda projekty, do kterých věnuje energii, mají smysl. A teď víc než kdy jindy. Když si totiž člověk sáhne na dno, přehodnotí svůj život.

V jednom z posledních živých vysílání se mým hostem stal Jiří Šedek, odborník na síťový marketing. Povídal jsem si s ním především o tom, proč je důležité a zásadní vytvářet vlastní obsah na expertní úrovni.

Společnost SilentLab vyvíjí a vyrábí akustické produkty, které podstatně snižují hluk v interiéru. Jedná se o koncept, v němž se snoubí maximální funkčnost s designem. Odhlučňovací produkty i celé systémy jsou natolik unikátní, že se rychle rozšířily na celosvětový trh. V SilentLabu proto významně posilují celý tým business development manažerů pro zahraniční trhy, kteří by jim pomohli dále růst. O tom, co pozice obnáší a pro koho je vhodná, jsme mluvili s obchodním ředitelem Honzou Kaňkou.

Když se tři kamarádi z Chrudimi spojili, aby spíš sami pro sebe a své známé vyrobili kolekci triček, která odpuzují pot a špínu, netušili, že z toho vznikne úspěšný byznys. V současnosti je firma CityZen našlápnutý startup, který v letošním roce porazil ostatní v soutěži T-mobile rozjezdy. S majiteli Pavlem Hrstkou a Reném Němečkem jsme si povídali o tom, jak celý nápad vzniknul a v čem jsou trika CityZen unikátní.

Möbelix je progresivní obchod s kvalitním nábytkem, který má od západních Čech po východní Slovensko 23 prodejen. V jeho nabídce najdete praktický a moderní nábytek, vybavení do bytu a širokou škálu bytových doplňků. Jako jediný prodejce v České republice a na Slovensku nabízí možnost 3D vizualizace doma u zákazníka, díky které se každý může stát bytovým architektem. Nedílnou součástí úspěchu každé firmy je také kvalitní marketing. Povídali jsme si s novým vedoucím marketingu panem Jergušem Holéczym, jakým směrem chce posunout marketing v Möbelixu.

© 2020 Business Animals s.r.o.