Jak jste se dostal k fleetovému prodeji vozů? Stejně jako všechno v životě i toto byla poměrně veliká náhoda. Již při škole jsem dělal brigády, na kterých jsem byl v kontaktu s přímým prodejem. Moje začátky byli jako u většiny z nás. Začínal jsem na promotérovi za pár korun, promování kávovarů, čokolád, night shoppingy a mnoho dalšího. Tato praxe mě posunula až na pomoc […]

Telefonická komunikace

Společnost Telefonickakomunikace.cz pomáhá firmám získávat nové obchodní příležitosti. Zkušení odborníci se specializují na domluvu video schůzek, prodej po telefonu a další obchodní služby, které vám pomůžou nastartovat byznys. Zakladatelka společnosti a odbornice na telefonickou komunikaci popsala fungování své firmy a zamyslela se nad tím, jestli je v současné chvíli vůbec vhodné zákazníkům telefonovat. Rozhovor s majitelkou Claudií […]

Obchodník Jiří Siegel se po třech letech v mediální agentuře rozhodl zkusit novou výzvu v pomyslném trojúhelníku agentura – dodavatel – klient. Využil k tomu pracovní příležitost v Czech News Center na pozici Key Account Manager. O své zkušenosti se podělil s portálem Business Animals. Protože jsem měl pravidelný kontakt s lidmi, nyní již s mými kolegy, měl snadnější rozhodování o svém budoucím […]

Daniel Kosec, muž na terase

Minulý týden v mém živém vysílání hostoval Daniel Kosec, mimo jiné spolumajitel webového projektu Code of Life a zapálený mindhacker. Jak efektivně spoluřídit hned pět firem a přitom zůstat soustředěný a plný nadšení do práce? I o tom jsme si popovídali. Daniel Kosec: Představení Dane, pojď se nám na začátek představit. Co děláš, čím se zabýváš […]

Zdeněk Bártl pracuje pro společnost E.ON jako obchodní zástupce – teamleader. Po půl roce stráveném na nové pozici jsme si s ním povídali o tom, co to obnáší být obchodník, jaké změny přinesl kariérní postup i proč si vybral právě E.ON jako svého obchodního partnera.

David Snášel má v byznysovém prostředí mnoho přezdívek. Říká se mu ten, co utekl Babišovi, český Elon Musk nebo třeba podnikatel se srdcem. On si osobně na jménech nezakládá. Důležité pro něj je, zda projekty, do kterých věnuje energii, mají smysl. A teď víc než kdy jindy. Když si totiž člověk sáhne na dno, přehodnotí svůj život.

© 2020 Business Animals s.r.o.