Katka Pekárková podniká od svých 19 let. Začínala jako holka bez jakýchkoliv zkušeností a peněz. Od kamarádky dostala zajímavou nabídku spolupráce s českou MLM společností zabývající se kosmetikou. Byla to pro ni jedna velká neznámá, ale už tehdy ji na tom zaujalo mnoho zajímavých věcí. Katka ve svém článku shrnuje, co se jí na MLM líbí, jaké jsou dnešní trendy a v čem vidí ten skutečný potenciál.

Díky své práci jsem se dostal do prostředí firem, které jsou si vědomy, že sebelepší produkt zůstane bez kvalitního obchodníka jen skladovou položkou. Zjistil jsem, že problémy s kvalitními lidmi jsou všude, nehledě na obor nebo velikost firmy. Pár správných chlapů (nebo ženských) na hrotu obchodního oddělení, na telefonu a v terénu s klienty, jsou s kvalitním, hodnotným a smysluplným produktem nebo službou synonymem úspěchu.

„Udělám to zítra.“ „Začneme s tím od září.“ „Až budu mít hotový projekt a bude víc času, pustím se konečně do….“ „Zatím to není hotové, potřebuju to doladit.“ „Je to zajímavá příležitost, ale nemůžu si ji zatím dovolit.“ Jakkoli jste ambiciózní dříči, i vy podvědomě pronášíte tyhle věty, a krmíte svá limitující přesvědčení. Je vám v tom dobře? Ne? Tušili jsme to. Filip Novák, marketingový konzultant a autor show #zeptejsefilipa vám ve 13 minutách připomene věci, které dávno víte. Jak se stanete úspěšným?  

Jsem v šoku! Dívám se kolem sebe a zjišťuji, že se rychle rozšiřuje virus jménem „nízká sebedůvěra“. Do života  se s ní nerodíme! Jak tedy vzniká? 

Jako kluk chtěl být hokejistou, později závodním sportovcem, dnes je Adam Škorpík obchodním zástupcem měsíce a nedovede si představit, že by měl dělat něco jiného. „Po cestě za jednou klientkou na kraji obce jsme s kolegou zapadli v autě, v obleku a polobotkách jsem chodil po poli, dokud nás nevytáhl traktor,“ směje se mladý nadšený obchodník, který se v práci rozhodně nenudí.

Taky si ťukáte na čelo, když vidíte řidiče, jak divoce gestikuluje a mluví sám pro sebe? Nebo to děláte taky? Pětadvacetiletý Jirka Šedek dovedl řízení na další level – po cestách ze schůzek měl plnou hlavu myšlenek a psát si poznatky do bločku je při řízení dost nepraktické. Takže si koupil kameru, která se normálně používá v autech proti bouračkám, a začal nahrávat videoblog. A aby v tom autě negestikuloval sám, přisedli jsme si někde na Vinohradech s kupou otázek, jak se za 3 roky vypracoval na pozici, které dosahují kolegové po 5–8 letech. Jaké nástroje mu reálně pomohly k úspěchu?

© 2021 Business Animals s.r.o.