Podnikatelé, firmy a živnostníci neměli začátek roku 2020 vůbec jednoduchý. Koronavirová epidemie zasáhla každého: obyvatele České republiky, podnikatele, živnostníky a celou českou ekonomiku. Lidé v této době velmi často využili služeb spotřebitelských úvěrů a tím zachránili své rozpočty a dokázali překlenout těžkou finanční situaci. I podniky v této době potřebovaly, a stále potřebují, finanční pomoc. Nejjednodušším řešením […]

Jak známo, jsme národ pivařů. Většina Čechů si ráda zajde na „jedno“ a určitě se najde mnoho obchodníků, kteří by právě pivo chtěli prodávat. Uzavření všech hospod a restaurací ze dne na den byla výzva, které v Pivovarech Staropramen dosud nikdo nečelil. Překonání těch nejtěžších chvil však máme zakódováno v pivovarském DNA. Naši předci přečkali nástrahy nejen […]

Na módním trhu funguje značka Mahdall & Lenská jako rodinná firma už od roku 1991. Její zakladatel, módní návrhář a imagemaker Milo Mahdall si s námi povídá o svých začátcích v divokých „devadesátkách“ i tom, jak se vůbec tvoří módní značka. A jeho syn Daniel v rodinné módní tradici už od svých 8 let pokračuje. Přečtěte si jejich […]

Telefonická komunikace

Společnost Telefonickakomunikace.cz pomáhá firmám získávat nové obchodní příležitosti. Zkušení odborníci se specializují na domluvu video schůzek, prodej po telefonu a další obchodní služby, které vám pomůžou nastartovat byznys. Zakladatelka společnosti a odbornice na telefonickou komunikaci popsala fungování své firmy a zamyslela se nad tím, jestli je v současné chvíli vůbec vhodné zákazníkům telefonovat. Rozhovor s majitelkou Claudií […]

Obchodník Jiří Siegel se po třech letech v mediální agentuře rozhodl zkusit novou výzvu v pomyslném trojúhelníku agentura – dodavatel – klient. Využil k tomu pracovní příležitost v Czech News Center na pozici Key Account Manager. O své zkušenosti se podělil s portálem Business Animals. Protože jsem měl pravidelný kontakt s lidmi, nyní již s mými kolegy, měl snadnější rozhodování o svém budoucím […]

Emoce a psychika jsou stále podceňovanými tématy v naší společnosti obecně i mezi obchodníky. Přitom se velmi rychle shodneme, že stejně jako ve sportu tak i v obchodu rozhoduje „hlava“ často o výsledku nejvíce.

© 2020 Business Animals s.r.o.