Emoce a psychika jsou stále podceňovanými tématy v naší společnosti obecně i mezi obchodníky. Přitom se velmi rychle shodneme, že stejně jako ve sportu tak i v obchodu rozhoduje „hlava“ často o výsledku nejvíce.

Dnes se zaměřím na samotnou přípravu obchodníka před prvním telefonátem, personalizovaným e-mailem anebo klidně i tím, když chci někoho oslovit videem. A proč se vůbec připravovat?

Denně zavítá na váš web celá řada potenciálních klientů. Jen 4 % se vám ale nakonec ozvou, nebo na sebe zanechají kontakt. Přitom právě zbylých 96 % může přinést cenné obchodní příležitosti, o které rozhodně nechcete přijít. V současnosti už naštěstí existuje způsob, jak tyto kontakty získat.

Aplikace Pipedrive představuje CRM software, který byl vyvinut speciálně pro malé a střední podniky. Zakládá si na kvalitním vizuálním provedení a všechny důležité informace o zákazníkovi si můžete prohlédnout na jedné stránce. Díky tomu si uděláte rychlý přehled o průběhu obchodu a o tom, co je potřeba právě udělat. Aplikaci můžete používat na mobilu, notebooku nebo PC. Mobilní verze vám každé ráno zobrazí rychlý plán dne. Vždy tak víte, za jakým jdete cílem.

Úspěch a ten dlouhodobý především je o názorech, pravidlech, návycích, vzorcích chování a myšlení, které jsme si vybudovali nebo přijali od okolí. Součtem všeho je pak náš MINDSET, nastavení hlavy. Profesionální MINDSET vzniká ale i tím, co si do hlavy nepustíme. PROFIMINDSET se musí budovat, trénovat ale i ochraňovat před myšlenkami, názory a vzorci chování “většiny”, protože většina lidí prostě profesionálové nejsou.

Tomáš Baťa přinesl do podnikání, organizace a time managementu svěží vzduch, když začal na přelomu 18. a 19. století podnikat. I dnes, 87 let po jeho smrti, mu často bývá přiznán titul nejvýznamnějšího českého podnikatele nebo českého krále obuvi. A není to jen proto, že v rámci obchodní manipulace vymyslel tzv. Baťovy ceny zakončené devítkou. Jeho inovace spočívaly také v novém systému organizace a managementu, za který byl obdivován i kritizován. Co tedy Baťovy strategie odlišovalo od konkurence? Máme se od něj co učit i dnes? A jak se vůbec dostal na vrchol?

© 2020 Business Animals s.r.o.