Podnikatelé, firmy a živnostníci neměli začátek roku 2020 vůbec jednoduchý. Koronavirová epidemie zasáhla každého: obyvatele České republiky, podnikatele, živnostníky a celou českou ekonomiku. Lidé v této době velmi často využili služeb spotřebitelských úvěrů a tím zachránili své rozpočty a dokázali překlenout těžkou finanční situaci. I podniky v této době potřebovaly, a stále potřebují, finanční pomoc. Nejjednodušším řešením […]

Jak známo, jsme národ pivařů. Většina Čechů si ráda zajde na „jedno“ a určitě se najde mnoho obchodníků, kteří by právě pivo chtěli prodávat. Uzavření všech hospod a restaurací ze dne na den byla výzva, které v Pivovarech Staropramen dosud nikdo nečelil. Překonání těch nejtěžších chvil však máme zakódováno v pivovarském DNA. Naši předci přečkali nástrahy nejen […]

Jak jste se dostal k fleetovému prodeji vozů? Stejně jako všechno v životě i toto byla poměrně veliká náhoda. Již při škole jsem dělal brigády, na kterých jsem byl v kontaktu s přímým prodejem. Moje začátky byly jako u většiny z nás. Začínal jsem na promotérovi za pár korun, promování kávovarů, čokolád, night shoppingy a mnoho dalšího. Tato praxe mě posunula až na pomoc […]

Emoce a psychika jsou stále podceňovanými tématy v naší společnosti obecně i mezi obchodníky. Přitom se velmi rychle shodneme, že stejně jako ve sportu tak i v obchodu rozhoduje „hlava“ často o výsledku nejvíce.

Dnes se zaměřím na samotnou přípravu obchodníka před prvním telefonátem, personalizovaným e-mailem anebo klidně i tím, když chci někoho oslovit videem. A proč se vůbec připravovat?

Denně zavítá na váš web celá řada potenciálních klientů. Jen 4 % se vám ale nakonec ozvou, nebo na sebe zanechají kontakt. Přitom právě zbylých 96 % může přinést cenné obchodní příležitosti, o které rozhodně nechcete přijít. V současnosti už naštěstí existuje způsob, jak tyto kontakty získat.

© 2020 Business Animals s.r.o.