Dnes se zaměřím na samotnou přípravu obchodníka před prvním telefonátem, personalizovaným e-mailem anebo klidně i tím, když chci někoho oslovit videem. A proč se vůbec připravovat?

Někdo nedá na CRM systémy dopustit, jiný je považuje za nutné zlo. Přesto je dobrý a správně nastavený CRM software nezbytný pro plynulý chod firmy, monitorování zákaznických potřeb i řízení vztahu se zákazníky. Dnes je k dispozici řada různých CRM systémů a vybrat si ten nejvhodnější může být občas oříšek. To, co je vhodné pro velkou společnost, nemusí být ideální pro malý startup. Připravili jsme pro vás přehled TOP 5 systémů, které považujeme za nejlepší.

David Janeček

Všichni bychom chtěli mít rozsáhlé databáze kontaktů hned ze začátku – a vlastně ještě lépe. Co kdyby se k nám rovnou proudem hrnuly nové a nové poptávky – a my jako obchodníci už jenom pohodlně reagovali? Takhle to ale v realitě bohužel většinou nefunguje. Všichni obchodníci by se proto měli zaměřit na umění proaktivního vyhledávání nových kontaktů, což je a bude velmi ceněná obchodní dovednost. Díky takové aktivitě může být potenciální úspěch celé firmy katapultován přímo do raketových výšin.

Vážení přátelé, rok 2020 už jede na plné obrátky a já bych vám rád představil program, který jsem si pro vás připravil na únor. Tentokrát je to opravdu bohaté a společně se svými hosty jsem se rozhodl podívat i na některá témata, která dokonce přesahují svět salesu. Mimo jiné se společně zaměříme na otázky pracovní efektivity, vytváření expertního obsahu nebo třeba na celkový přístup k obchodním (či životním) příležitostem a networkingu.

Úspěch a ten dlouhodobý především je o názorech, pravidlech, návycích, vzorcích chování a myšlení, které jsme si vybudovali nebo přijali od okolí. Součtem všeho je pak náš MINDSET, nastavení hlavy. Profesionální MINDSET vzniká ale i tím, co si do hlavy nepustíme. PROFIMINDSET se musí budovat, trénovat ale i ochraňovat před myšlenkami, názory a vzorci chování “většiny”, protože většina lidí prostě profesionálové nejsou.

Garantovat v dnešní době zákazníkovi možnost doručení až “do ruky” má být pro e-shop naprostou samozřejmostí. Ne každá přepravní společnost však to, k čemu se zavazuje v reklamních textech, také dodržuje. S kým se tedy spojit, aby zákazník dostal požadovanou službu, kterou jste si vy u přepravce objednali?

© 2020 Business Animals s.r.o.