práce z domova

Home office patří v poslední době mezi jeden z nejvíce skloňovaných zaměstnaneckých benefitů, které se v pracovních inzerátech objevují. Téměř každý, koho se zeptáte, by chtěl určitou část své pracovní doby trávit raději doma než v kanceláři. Občasná práce z domova je jistě zajímavá alternativa. Pokud dojde v dlouhodobějším měřítku na každodenní realitu, situace se trochu mění. Umíte pracovat z domova efektivně? […]

Václav Maršík, manažer týmu obchodníků pojišťovny Allianz pro západní Čechy, má v současnosti na starosti obchodní kanceláře ve Stodu, Kdyni a Plzni, v těchto oblastech zároveň vede oblastní manažerské centrum. V blízké budoucnosti plánuje expandovat a rozšiřovat síť obchodních kanceláří v Plzeňském kraji. Pokud vás zajímá obchod a jste z Plzně nebo okolních okresů, čtěte dál. Nezáleží na tom, zda se pohybujete v segmentu financí a pojišťovnictví nebo ne. Šanci dostane každý, kdo má alespoň minimální zkušenosti s obchodem anebo cítí, že by ho obchod mohl bavit a naplňovat. S panem Maršíkem jsme si povídali o tom, kdo je ideální kandidát, co by měl umět a jaké výzvy pozice obchodního zástupce přináší.

Nike spustil svou novou kampaň a za hlavní hvězdu si vybral hráče amerického fotbalu Colina Kaepernicka, který kromě výsledků proslul také tím, že před začátkem zápasu v roce 2016 během hymny poklekl na protest proti policejní brutalitě páchané na černoších. Z gesta, ke kterému se přidávali další sportovci, se později stal symbol boje proti bezpráví a hnutí Black lives matter. Marketingový tah zkritizoval i prezident Trump a experti předpovídají Niku brzký konec…Ale…?

Žen v salesu je pořád málo. A to je škoda. Proto nás potěšilo, když se nám v mailu objevila zpráva, že se šéfkou  obchodního týmu v Acomware stala bývalá Wunder woman, Sandra Arbesová. Držíme jí palce.

Odlišit se od konkurence v záplavě telefonátů, které vaši klienti a zákazníci dostávají není jednoduché. Tím spíš, že konkurencí nejsou jen vaši přímí konkurenti, ale prakticky všichni, kdo vašim potenciálním klientům a zákazníkům telefonují. Vysoký počet všemožných obchodních nabídek nebo ke „spolupráci“, ať už telefonem nebo emailem totiž způsobil, že lidé přestali rozlišovat jednu od druhé. Přinejmenším v úvodních vteřinách – při pohledu na email anebo poslechu úvodních vět vašeho telefonátu – vyvíjejí jen minimální snahu porozumět vám a pochopit, s čím voláte a co pro ně můžete udělat.

Ve více než 380 rozhovorech, které jsme s osobnostmi českého obchodu podnikli, se opakovala jedna klíčová myšlenka. Ano, obchod je o houževnatosti, cílech, produktu a firmě, pro kterou děláte. Ale pokud jdete po jádru věci, vždy je hlavně o schopnosti prodat sám sebe. Svou osobnost. Svou vizi. To jsme měli na paměti, když nás Asociace společenské odpovědnosti, kterou mediálně podporujeme, pozvala na historicky první českou debatu partnerek prezidentských kandidátů. Také tyto ženy musely v diskusi moderované šéfredaktorem Forbesu Petrem Šimůnkem prodat samy sebe. Jelikož jsme v BusinessAnimals.cz otevřeni všemu, co je nové, moderní a svěží, přišli jsme se na První dámy mezi námi podívat na vlastní oči.

© 2020 Business Animals s.r.o.