Magazín

Small talk: Jak zahájit obchodní jednání?

První dojem je na pracovní schůzce mnohdy to úplně nejdůležitější, přitom právě v prvních minutách děláme nejčastější chyby. Obchodní etiketa předpokládá, že zahájení byznys meetingu má podobu příjemného „naťuknutí” a...more

Nečekejte na září, hledejte práci hned teď!

Uvažujete o změně? Pak zapomeňte na letní odpočinek a prázdniny a pusťte se do hledání nového zaměstnání okamžitě. Přelom července a srpna je totiž ideální dobou, kdy si práci začít shánět. Na podzim firmy...more

Jak nabírat? Lpěním na stereotypech můžete přijít o nejlepší obchodníky

Získat opravdu skvělého obchodníka do svého týmu je velkou výhrou pro každou firmu. Podle mých zkušeností je mnoho lidí, kteří se pohybují v prodeji, ale jen část z nich může být opravdovým přínosem.   Pokusím se tu poukázat na...more

11 míst, kam na business schůzku v Ostravě

V Ostravě vznikají samé krásné věci. Proto se nedivte, když klientovi místní atmosféra industriálního undergroundu učaruje natolik, že s vámi obchod uzavře pod jednou podmínkou – do jedné z našich 11 kaváren, barů a restaurací ho...more

Aleš Vrána: „Koučování je jako sex. Než o něm budete mluvit, musíte jej zažít“

Chce změnit vnímání koučování v české společnosti a je mu jedno, zda tahle mise zabere 10 let nebo celý život. Profesionální kouč a zakladatel brněnských klubů Toastmasters Aleš Vrána prozrazuje, jak vám koučování změní kariéru i...more

4 kariérní tipy Marissy Mayer, výkonné ředitelky Yahoo

Marrisa Mayer. Žena, která boří mýty. Ve svých 39 letech působí už dva roky ve funkci generální ředitelky americké společnosti Yahoo. Byla dokonce první ženou-inženýrkou ve společnosti Google. Pozice, na kterých se vyžadují...more

10 tajemství, jak vybudovat v zákazníkovi důvěru

Důvěra – základní kámen byznysu. Jste-li pro klienta důvěryhodní, máte napůl vyhráno. ale vybudovat si status věrohodnosti dá často zabrat. Nakoukněte s námi pod pokličku a odhalte tajemství, jak na to. A prodeje pofrčí. 1....more

11 míst, kam s klientem na neformální schůzku v Praze

Minulý týden jsme pro vás připravili tipy na příjemná místa v Brně, kam s klientem zajít jen tak příjemně poklábosit. Nyní nás čeká Praha, kde je situace o něco složitější. Výborných podniků je tu totiž výrazně víc a těžko z...more

Gabriela Králiková: „Spokojený zákazník nemá potřebu měnit dodavatele“

V obchodě je pro Gabrielu Králikovou nejdůležitějším parametrem empatie. Ta se jednatelce slovenské Badoco, firmy zabývající se prodejem čistících a hygienických prostředků, vyplácí. Ostatně, víc vám řekne sama... Pozice:...more

© 2024 imper.cz