Leady řeknou, jaká firma byla na vašem webu a o co se tam zajímala

24. 2. 2020 +

Jak na to?, Obchod

Denně zavítá na váš web celá řada potenciálních klientů. Jen 4 % se vám ale nakonec ozvou, nebo na sebe zanechají kontakt. Přitom právě zbylých 96 % může přinést cenné obchodní příležitosti, o které rozhodně nechcete přijít. V současnosti už naštěstí existuje způsob, jak tyto kontakty získat.

Lead generation je postup, při němž jsou generovány kontakty na potenciální klienty (leady), kteří během návštěvy webu projevili zájem o některý z vašich produktů. Kontakty můžete získávat například z formulářů, přihlášek k newsletteru nebo do soutěží. Na poli B2B lead generation můžete použít systém Leady.cz. Ten vám automaticky vygeneruje kontakty a další důležité informace o podniku, jehož zaměstnanec navštívil váš web. Identifikace firemních návštěvníků na vašem webu je ale pouze začátek. Pokud se se získanými leady naučíte správně pracovat, můžete z nich vytěžit ještě mnohem více.

Vyzkoušejte Leady v plné verzi na 14 dní zdarma a přesvědčte se sami. Mám zájem vyzkoušet!

Udělejte první krok

Leady.cz identifikuje firmy a organizace, které navštívily Vaše webové stránky a poskytne k nim nejen firemní údaje, ale i informace o referenční URL adrese, navštívených podstránkách a času stráveném na Vašem webu.

V systému si můžete nastavit možnost filtrace a vynechat ze seznamu například vaše současné zákazníky a obchodní partnery. Následně už je na vás, abyste učinili první krok. Nebojte se oslovit podniky, jejichž zaměstnanci si váš produkt prohlíželi a projevili o něj zájem. Je možné, že jej právě teď potřebují. Včasnou nabídkou tak můžete předběhnout i konkurenci.

Personalizujte svou nabídku

Leady.cz vám umožní získávat relevantní data pro marketing a sales týmy. Na základě údajů z webu můžete například vytvořit zákaznické persony a s jejich pomocí zjistit, zda cílíte na správné podniky. Sledovat ale můžete i chování současných klientů. Kupovala si společnost A doposud výrobek X, ale zničehonic na vašem webu projevila zájem o produkt Y? Možná je ten nejlepší čas oslovit ji s cross-selling nebo up-selling nabídkou.

Díky Leady.cz získají obchodní a marketingový tým 360° pohled na klienta. A budou tak moct ve správný čas vést rozhovor a nabízet zákazníkovi relevantní produkty nebo služby.

Zefektivněte propagaci

Investujete do firemního blogu, facebookových reklam a Google Ads, ale nemáte představu o tom, odkud k vám klienti chodí? Díky Leady.cz mohou marketingoví manažeři snadno a lépe měřit dopad kampaní a ROI. Odhalíte neefektivní kampaně, které můžete změnit, a dosáhnout tak lepších výsledků. Taktéž zjistíte, která kampaň přinesla konkrétní zákazníky a největší zisk.

Systém lze propojit s Google Analytics a Google Ads. Tím získáte možnost ještě lépe spravovat data o návštěvnosti, používat remarketing nebo cílit propagaci jen na vybrané společnosti.

Oslovte klíčové zákazníky

Podle Paretova pravidla pochází 80 % zisku od pouhých 20 % zákazníků. Není tedy divu, že Account Based Marketing se stává stále důležitějším. Práce marketingového týmu nekončí, ani když už si takového klienta převezmou obchodníci. Právě v tu chvíli je čas na pipeline marketing, s jehož pomocí provedete kupujícího celým procesem nákupu.

V obou případech vám jako podpůrný nástroj poslouží Leady.cz. Poskytne vám nejen informace k vytipování klíčových zákazníků, ale také údaje o tom, odkud přišli a co je při návštěvě webu zaujalo.

Investujte čas tam, kde je to potřeba

Leady.cz dokáže rozpoznat více než 4 miliony podniků z 37 zemí světa. V reálném čase tak můžete sledovat, kdo se nachází na vašem webu, jaké má jeho společnost obraty nebo kolik má zaměstnanců.

Neztrácejte čas hledáním nových firemních klientů. Je možné, že si právě teď prohlíží váš web. Moderní technologie vám umožňují získávat o jednotlivých firmách údaje, které byste jinak hledali mnohem déle. Šetří vám tím čas, který můžete použít ke komunikaci se zákazníky a k uzavírání nových obchodů.

Chcete i vy vytěžit maximum ze svého webu? V ČR používají Leady.cz už tisíce B2B firem, vyzkoušejte jej i vy.

Vyzkoušejte Leady v plné verzi na 14 dní zdarma a přesvědčte se sami. Mám zájem vyzkoušet!