Konference Sales Management ukáže, jak úspěšně obchodovat v nových podmínkách

01. Červen 2022

Prodej je jednou z hlavních činností každé firmy a obchodní ředitel je významný člen top managementu. Jak se ale B2B prodej změnil za poslední dva roky? Co nového se obchodní ředitelé museli naučit a jaké nové přístupy se ukázaly jako úspěšné i do budoucna? Na to odpoví 15. června 2022 odborníci na konferenci Sales Management.

Celodenní program v Kongresovém centru City v Praze přinese inspiraci, užitečné rady, praktické zkušenosti a otevřený prostor pro diskusi. V programu vystoupí top manažeři reprezentující různé typy firem i odlišná odvětví, neboť sdílení zkušeností napříč branžovými bublinami je nepochybně velmi cenné,“ říká Michaela Dvořáková ze společnosti Blue Events, která akci pořádá.

Svět se v důsledku událostí minulých dvou let v mnohém změnil. Obchodníci museli udržovat vztahy se svými obchodními partnery mnohdy na dálku a začali objevovat nové nástroje. Jak se úspěšné firmy dokázaly s novými výzvami poprat právě ve svých obchodních odděleních? Jaká je role obchodního týmu v době, kdy poptávka často převyšuje nabídku? O tom se bude diskutovat na konferenci, která je určena hlavně šéfům firem, obchodním ředitelům, šéfům obchodních týmů a oddělení péče o zákazníky a všem, kteří vědí, že bez úspěšné obchodní strategie nemůže firma přežít.

hledáme obchodníka

Na konferenci vystoupí řada generálních ředitelů a majitelů firem. O to, co se o obchodování na dálku během posledních dvou let naučili v Dell Computers, se podělí Roman Cabálek. Jak krizi využít jako příležitost pro obchod a jeho růst poradí Milan Drozen a Jan Coufal, zakladatelé komunikační agentury Czech Promotion. To, že obchod musel běžet i v době, kdy se celý svět na dva roky zastavil, platí obzvláště ve strojírenství. Jak své obchodníky v této době motivovala firma Žďas, poví její CEO Pavel Cesnek. A jak se vývojářské společnosti Raynet díky jejím videím daří udržet si stávající a získávat nové zákazníky, o tom bude mluvit Martin Bazala.

Některé trendy v prodeji současná krize akcelerovala. Jedním z nich je firemní kultura, o jejímž významu pro budování obchodních týmů bude mluvit Jaroslav Jíra, Managing Partner společnosti Kogi CON. Dalším příkladem je prodej na dálku, který v B2B fungoval vždycky, covidová doba a vyspělejší technologie jen otevřely nové obchodní kanály a možnosti, jak se spojovat s klienty. To je téma, které přináší Fares Měchura, zakladatel společnosti Saleshero. Jedním z nových trendů je také Social Selling, jehož praktické fungování ukáže Milan Bartoš, šéf prodeje výrobce krmiv VAFO Praha.

Jak lépe pracovat s informacemi o firemním zákazníkovi vysvětlí Martin HošekImperu, podle kterého se efektivita obchodu, potažmo obchodníků, v poslední době výrazně zvýšila. Jsou ale dnes firmy připravené na digitalizaci svých nákupů? Jak jim v tom mohou obchodní týmy pomoci? O tom pohovoří Petr Kavan, B2B Acquisition manager společnosti Alza.

Konferenci završí velká panelová diskuse na téma „Quo vadis obchod v České republice“. České firmy, jejich majitelé a vrcholové vedení mají velké ambice a chuť růst i za hranice ČR. Úspěch českých firem v zahraničí dokazuje, že Česko má v byznysu našlápnuto. Kde bude obchod za pár let a kam se posune jeho celková úroveň? Nejen o tom budou v panelu diskutovat experti pro mezinárodní obchod a jeho růst, jako Gabriela Takáčová (Recombee), Jakub Plas (Dataddo), Ondřej Synek (ChargeUp), Max Verteletskyi (Spaceti), či Jaroslav Vích (Kofola ČeskoSlovensko).

Detailní program konference je k dispozici na jejím webu. Registrace na toto vrcholové setkání je již otevřena, organizátoři nabízí skupinové slevy.

Vyzkoušejte leady

© 2022 imper.cz