Key Account Manager
Placená vs. organická návštěvnost v B2B: Co přináší vaší firmě větší obchodní hodnotu?
Web máte. Reklamy běží. Ale poptávky pořád nepřichází? V tomto článku, který jsme si pro vás připravili ve spolupráci se společností AITOM Digital s. r. o. rozebereme porovnání mezi placenou a organickou návštěvností, a jak se...more
Petr Zelenka: Nejdražší problémy v sales týmech
Bez jasné metodiky se výsledky v salesu dostavují jen těžko. V posledním díle našeho seriálu přichází Petr Zelenka z Hackerly s otázkou, která rozesmála desítky oslovených elitních česko-slovenských sales lídrů: „Jaké jsou...more
Biohacking 2025: 8 tipů, jak v práci zvýšit výkon a soustředění
Skáčeš z úkolu na úkol a energie dochází už dopoledne? Možná je čas zpomalit a zamyslet se nad tím, jak být efektivnější. Biohacking ti v roce 2025 může proměnit každodenní rutinu v chytrý systém, který šetří čas, zlepšuje...more
8 praktických tipů, jak se zlepšovat v B2B telefonické akvizici
Telefonická akvizice v B2B prostředí je komplexní disciplína, která vyžaduje zvládnutí práce s hlasem, schopnost klást správné otázky, aktivně naslouchat, číst mezi řádky a rozumět kontextu, ve kterém klient funguje. Čím více...more
Včera proběhla největší Konference #HolkyzMarketingu
#HolkyzMarketingu uspořádaly v pořadí již čtvrtou a zároveň svou největší Konferenci v Kongresovém centru Praha. 700 účastníků. 10 českých i zahraničních expertů řečníků. 23 dobrovolníků a 10 partnerů. Od trendů s Pavlínou...more
Jak velkou hodnotu má pro vás jedna návštěva na webu?
Máte přehled, kolik peněz vám reálně přináší jedna návštěva na webu? V B2B světě to může znamenat potenciální obchod v řádech statisíců až milionů korun. V tomhle článku se podíváme na to, proč B2B firmy často nechávají své...more
Co je v B2B prodeji OUT? Prodejní postupy, na které v roce 2025 raději zapomeňte
Všichni pociťujeme, že se B2B sales velmi dynamicky mění a zákazníci očekávají více personalizace, hodnotného obsahu na sítích a celkově moderní přístup podporovaný technologiemi. Naopak zastaralé metody, jako agresivní follow-upy nebo...more
Obsah jako hnací motor obchodu: jak průmyslové B2B firmy přichází o poptávky, když mlčí
V B2B průmyslu se poptávka málokdy rodí z minuty na minutu. Zákazník hledá, porovnává, analyzuje. A přestože se obchodní schůzka může odehrát až za několik týdnů, rozhodnutí často padne už dřív – na základě informací, které si...more
Konference #HolkyzMarketingu: Marketingové know-how z první linie
Již 25. června 2025 přivítá Kongresové centrum Praha čtvrtý ročník konference #HolkyzMarketingu. Těšte se na den nabitý praktickými přednáškami od předních marketingových expertů, inspirativními příběhy z reálné praxe a...more
Data driven sales
Chcete letos udělat pracovní změnu? Zkuste to v B2B salesu
Martin Skalický: Ze sportovního novináře špičkovým B2B obchodníkem
Jak využívají AI a ChatGPT české B2B firmy a jejich obchodníci?
Data driven salesNejčtenější články
1ú>
Anna Schwarzová: Jaký byl v Novitim rok 2024 v náboru (nejen obchodníků)
2ú>
10 aktivit, které letos zařadit do pracovní rutiny
3ú>
Co je v B2B prodeji OUT? Prodejní postupy, na které v roce 2025 raději zapomeňte