Na zákazníky ve stavebnictví se musí jinak, říká obchodník z Hilti

05. Březen 2018

Hilti je líheň talentů, a není výjimkou, že se ve firmě postupně propracují až k vedoucím pozicím jejích zahraničních poboček. Ty udávají trend ve stavebnictví, a i když konkurence nespí, špičkové výrobky, spolehlivost a profesionální poradenství Hilti zaručuje významné místo na trhu. K úspěšným členům rozsáhlého týmu patří i obchodník Jan Plešinger, kterému jsme byli v patách.

 

Domluvte si konzultaci

Téměř každý den je na cestách a ani dnešek není výjimkou. Obchodník Jan Plešinger usedá za volant a startuje do dne plného schůzek s námi v závěsu. V Hilti se ze začátku staral o menší firmy (bylo jich až 350), ale postupně se vypracoval a dnes brázdí ulice za klíčovými klienty, kterými jsou velké stavební firmy.

„Baví mě ta rozmanitost dne, který jsem si naplánoval a užívám si pohled na krásná stavební díla po celých Čechách.“ Vypráví Honza a dodává: „rád se potkávám s vedením firem a buduji vztahy.“

Dále na videu uvidíte:

  • Honza nás vezme s sebou na stavbu, kde nám představí chytrou aplikaci Hilti, která například umí snadno spočítat počet kotev a množství stavební chemie.
  • „Není to jen o byznysu.“ Honza prozradí, čím se liší od početné konkurence ostatních obchodníků.
  • „Chci být číslo jedna.“ Jan nám odkryje, jak chce, aby o něm jeho klienti přemýšleli.

„V Hilti věříme, že osobní a profesionální rozvoj jde ruku v ruce s růstem společnosti a to nás motivuje odvádět tu nejlepší práci.“

 

Produkty od Hilti, mezi které patří špičková stavební technika a software, celosvětově ulehčují a zpřesňují složitou práci na stavbě. Honza proto neustálé cestování bere jako skvělý způsob, jak představit společnostem a stavbyvedoucím nový přístup a možnosti.

Vyzkoušejte leady

Video: Miroslava Flam

© 2024 imper.cz