01. Červenec 2021
Každý obchodník se jednou za čas objeví před překážkou, se kterou si neví rady. V obchodu je potřeba se neustále učit nové věci, dívat se na ně z jiného úhlu pohledu, pracovat na sobě a držet krok s dobou. Níže vám přinášíme 10 TED talks, které vám k tomu zaručeně pomohou!
1. Vyzkoušejte něco nového podle Matta Cuttse
Jednou za čas se v práci každý dostane do slepé uličky, kdy neví, jak dál. Určitě to znáte. Ze začátku se vám dařilo, ale postupem času se to někde zaseklo a nevíte, kde. Rutina? Omrzení produktem? Zkuste něco nového. Chce to odvahu, ale výsledek bude stát za to.
2. Naučte se řeč těla podle Amy Cuddy
Přestože umíte svůj produkt nazpátek a skutečně mu věříte, dokud to nevyjádříte i řečí těla, může to klienta držet zpátky. Ale funguje to i naopak – podle řeči těla vašeho klienta poznáte, jaký k vám a vaší nabídce zaujímá postoj. Naučte se neverbální konverzaci, zlepšíte tím své jednání s klienty.
3. Jak lídři podněcují k činu podle Simona Sineka
Ve svém proslovu Simon Sinek ukazuje, jak lídři podněcují k činům a proč jsou tedy některé společnosti úspěšnější než jiné. Ptáte se: „Proč?“ To je dobře, jste o krok blíže úspěchu.
4. 10 cenných minut podle Andy Puddicombe
Spousta obchodníků časem vyhoří, jelikož nejsou schopni myslet na nic jiného než na práci. Andy Puddicombe říká, že stačí pouhých 10 minut, během nichž na nic nemyslíte, a změní to celý váš život. Tak do toho!
5. Jak se mění svět podle Eddieho Obenga
Svět kolem nás se velmi rychle mění a je potřeba se těmto změnám přizpůsobit, abyste s nimi drželi krok a zvětšili svou produktivitu a obchodní úspěch. Co změnit, abyste v byznyse neupadli?
6. Naučte se, jak pomáhat lidem podle Ernesta Sirolliho
Každý obchodník věří, že prodává ten správný produkt a pomáhá tím svému klientovi. Ale je to skutečně tak? Chcete vědět, co klient skutečně potřebuje a chce? Chcete pomáhat lidem? Poslouchejte:
7. Seskládejte si puzzle motivace podle Dana Pinka
Občas to prostě neklapne, ať už věnujete jakékoli množství energie. Čím to je? Máte dobře nastavenou motivaci, nebo ji vedete podle tradičních přístupů? Zbořte tradiční nastavení a zvětšete svůj obchodní úspěch!
8. Umění sebedůvěry podle Ivana Josepha
Správný obchodník by měl nejen věřit svému produktu, ale také sám sobě, věřit ve své schopnosti a dovednosti. Ne vždy se obchod povede, a to může otřást sebedůvěrou nejen začínajícím obchodníkům. Jak se ji naučit a udržet si ji?
9. Odhodlání podle Angely Lee Duckworth
Ne vždy jde vše podle plánů a už vůbec ne hned. Je potřeba si vytyčit cíl a odhodlaně k němu směřovat. A jak všichni víme, targety jsou jedna věc, ale právě ono odhodlání je potřeba si stále udržovat a nepolevovat v něm… Jak na to?
10. Proč nepracujeme v práci podle Jasona Frieda
Jason Fried zjistil, že když něco skutečně potřebujeme udělat, málokdy jdeme do kanceláře, ale raději zamíříme do kavárny či do knihovny. Proč se tak vyhýbáme pracovnímu místu? A jak vylepšíme svou produktivitu?
Foto: betterecm.wordpress.com