27. Srpen 2015
Protože se obchodníci nemohou vzdělávat jen z knih, ale potřebují sbírat motivaci a inspiraci i naživo, zapátrali jsme po možnostech, kde se dají v září navazovat nové kontakty, objevit nové skupiny klientů a dozvědět se u toho i novinky, které vás posunou dále. Co nás zaujalo?
1. Kongres interní komunikace
- 3. a 24. září 2015, Praha
- Více info na www.institutik.cz
Jak vylepšit komunikaci uvnitř firmy tak, aby vás vedla k úspěchu, se dozvíte na tomto kongresu, který je rozdělen do tří bloků, jež budou probíhat dva půl dne. Nečekají vás jenom teoretické přednášky s odborníky, ale i praktické workshopy. Přednášky jsou také zaměřeny tak, abyste se nedozvěděli jen to, co funguje, ale také to, co nefunguje.
2. E-commerce Forum
- 3. září 2015, Praha
- Více na www.ecommerceforum.cz
Osmý ročník konference E-commerce forum je věnováno všem, kteří ve své branži mají co do činění s e-shopy, ať už jste manažeři, majiteli e-shopu, nebo stratégové značky. Dozvíte se vše, od trendů prezentace zboží přes reklamu a logistiku až po péči o zákazníka.
3. Trading Expo a Alternativní investice
- 3.–5. září 2015, Praha
- Více na www.investor-fair.com
Na této konferenci získáte komplexní přehled o alternativních investicích na českém trhu, jako je zlato, mince, drahé kameny, ale také filatelie či víno. Pokud tedy zvažujete investice a nejste si jisti, do čeho, je pro vás tato konference přesně to pravé.
4. WebExpo
- 19.–20. září 2015, Praha
- Více na webexpo.cz
Na konferenci WebExpo vás čeká přes 70 přednášek od webových expertů z celého světa, kteří se s vámi přijedou podělit o své know-how, popovídají o novinkách ve svých oborech a na konkrétních case studies ukážou, jak na to.
5. E-Business Forum
- 22. září 2015, Praha
- Více na www.tuesday.cz
Další konference zaměřená na online prodej, která uvítá řadu řečníků z Čech i ze zahraničí. Na konferenci se dozvíte, jak dosáhnout co nejlepších výsledků při online prodeji, jak si poradit s platbami, logistikou i marketingem. Obsah konference bude také podložen konkrétními případovými studiemi.
6. Brand Management
- 23. září 2015, Praha
- Více na www.brandevent.cz
V druhé polovině září vás čeká premiérový ročník konference Brand Management, která se zaměří na značku firmy, jak ji budovat, nakolik je důležitá a proč, dozvíte se aktuální trendy i úspěšné příběhy českých i světových značek. Svou účast na konferenci potvrdil Jim Stengel, guru v oblasti brand managementu.
Samozřejmě platí, že obchodníky by měly vždycky zajímat semináře, konference a akce z oboru, ve kterém se pohybují jeho klienti. Pak je to teprve ta správná přidaná hodnota. Po akci si nezapomeňte uložit všechny kontakty a využít je.
Víte o nějaké dalších možnostech pro obchodníky, které si nenechat ujít? Zkoušeli jste networking v Praze?