Magazín
Miroslav Princ: 3 otázky, kterých se během telefonování vyvarujte
Spousta obchodníků se stále spoléhá na argumentaci, přitom „zlatým nástrojem“ obchodníka jsou právě otázky. Když pokládáte správné otázky, můžete argumentaci zabránit. Argumentovat bez toho, abyste věděli, v jaké situaci se...more
TRENDY: Budou makléři brzy nepotřební? Portál iRealitka.cz mění způsob prodeje nemovitostí
Trh s nemovitostmi v Česku je stále zkostnatělý a trpí několika úskalími, o kterých jsme psali v článku a bavili jsme se v nesčetných rozhovorech. Proto nás zajímá každá novinka nebo vybočení z nastaveného řádu. Naposledy nás...more
Přinášíme trénink mentální disciplíny pro obchodníky na celý týden!
Obchodníci často pracují od nevidím do nevidím a přitom nemusí dosahovat takových výsledků, jakých by si přáli. V čem je problém? Chybí jim disciplína! Společně s Josefem Dvořákem, sales performance konzultantem pro SBR Consulting, jsme...more
6 českých filmových elegánů, kteří inspirují v obchodě
Česká kinematografie je velmi bohatá a rozmanitá. Její historie sahá až do třicátých let minulého století a již v té době se začali objevovat elegáni, kteří by svým vystupováním a oblékáním mohli být inspirací leckterému...more
Deník novopečeného obchodníka 7: „V nový práci jsem konečně zahořel pro produkt. Je to recept k úspěchu?“
V minulém díle jsem dosáhl prozatím své vytoužené práce, respektive jejího začátku. Konečně zahořela chemie mezi mnou a produktem a cítím se dobře. Ano, stále jsem na startu a chci se vyvíjet. Prozatím to ale udělám jinak než ostatní....more
Štěpánka Zinkaizlová: „Jak skloubit sales, rodinu a čas na sebe? Naučila jsem se dělit den na třetiny“
Jako obchodnice si v segmentu FMCG prošla všemi pozicemi. Začínala administrativou v obchodním oddělení a v průběhu let se vypracovala přes asistentku obchodu až na account manažerku pro mlékárenské výrobky, kde na nějakou dobu zakotvila....more
ANKETA: Z jakého důvodu obchodníci nejčastěji opouštějí práci?
Tentokrát nás zajímalo, proč obchodníci odcházejí ze zaměstnání, co je hlavním impulsem pro opuštění stávající firmy a hledání nové práce. Dále jsme zjišťovali, zda je současná relativně vysoká fluktuace v tomto oboru vždy...more
10 míst na Praze 1, kde si s klientem dáte rychlé kafe!
Sales je o rychlosti a efektivitě – proto platí, že jakákoli ušetřená minuta, natož čtvrthodina přejíždění, znamená body navíc. V našem kavárenském seriálu jsme se tentokrát zaměřili na fast and furious, tedy místa na Praze 1 a 2,...more
Jak přemýšlí špičkový obchodník? 6 zásad podle autora Martina Limbecka
V německy mluvících zemích je Martin Limbeck nejvýznamnějším expertem na hardselling. Ve své knize Jak myslí špičkový obchodník: Co odlišuje ty nejlepší od průměrných se věnuje vnitřnímu postoji obchodníka, jelikož podle svých...more
Data driven sales
Jak držet krok v B2B salesu? Díky chytrým datovým aplikacím
„Sales je náročný, ale krásný,“ říká Martin Hošek z Imperu
Jak vybrat CRM, krok za krokem
Data driven salesNejčtenější články
1ú>
Vybíráte CRM systém pro obchodníky? Máme pro vás komplexní recenzi CRM Pipedrive
2ú>
Vše co jste chtěli vědět o Account based sellingu a marketingu a báli jste se zeptat
3ú>
5 základních pravidel, jak prodat e-mailem