Magazín
Co prozradí znamení zvěrokruhu o tom, jaký jste obchodník?
Čím to, že váš kolega je s klienty jedna ruka, zatímco vy raději udržujete pragmatický, byť korektní vztah? Proč se jednomu obchodníkovi na stole hromadí štosy papírů a druhý má své pracovní místo jako ze škatulky? To je ve...more
Pavel Šíma: „Když v 26 sedíš naproti majitelům miliardových firem, dáš si sakra záležet, aby tě brali vážně“
Patří account manager do obchodu, nebo marketingu? „Není account jako account,“ odpovídá nám Pavel Šíma z digitální reklamní agentury RobertNemec.com, „jedná se o mix marketéra, obchodníka a stratéga. Za mě je to jedna...more
Škola obchodu: Jak se postarat o své osobní finance?
Peníze jsou v obchodě až na prvním místě, ale často se na ně zapomíná, jakmile jde o jejich správu. Mají s tím problémy nejen nováčci, ale i ostřílení obchodníci. Jedni si zapomínají tvořit rezervy v začátcích, druzí zapomínají...more
24 hodin s obchodníkem BusinessAnimals.cz
Firemní kultura, produkt a tým lidí. To jsou hlavní faktory při rozhodování, jakou práci vezmete. V inzerátech se ale píšou samé klišé a kdoví, s kým se ve firmě setkáte a jak to tam reálně vypadá. Rozhodli jsme se zprostředkovat...more
10 pravidel úspěchu podle Jay Z
Jay Z je svými 100 miliony prodaných desek jeden ze současných nejúspěšnějších hudebníků. Zároveň je také úspěšný businessman: vlastní síť sportovních klubů, vytvořil řadu oblečení a v minulosti vlastnil i několik hudebních...more
Karel Voldřich: „Když prodáváte hustoměr pivovaru, musíte umět zaujmout technika i management“
Anton Paar je ambiciózní a precizní výrobní společnost, která dosahuje obratu kolem 2 mil. eur ročně v současném počtu osmi zaměstnanců. Společným jmenovatelem jejich úspěchu je znalost, vytrvalost a důvěra v produktové portfolio,...more
Obchodnické poprvé: Můj první deal
Otevřeli jsme opět novou rubriku pro vás, obchodníky, v níž si zavzpomínáte na své začátky. Zaměříme se na váš první obchod. Jak probíhal? Uzavřeli jste jej, zůstal otevřený nebo to byl fail jako blázen? O jaký produkt se jednalo a jak...more
Brian Tracy o produktivitě: Jak v co nejkratším čase udělat co nejvíce? (1/2)
Život obchodníka je neustálý běh za co největší produktivitou a efektivitou práce. Jelikož všichni máme omezený čas, je potřeba, abychom se s ním naučili hospodařit co nejlépe. Brian Tracy ve své knize Snězte tu žábu! udává 21...more
Gentlemanské minimum: Jakou business etiketu dodržovat na schůzce?
Mnohdy se říkává, že šaty dělají člověka, že na prvním dojmu sejde nejvíce. Pravdou ale je, že krom fyzického vzhledu si na člověku všímáme hlavně jeho chování. Toho, zda je člověk galantní a jestli dodržuje základní principy...more
Data driven sales
Jak držet krok v B2B salesu? Díky chytrým datovým aplikacím
„Sales je náročný, ale krásný,“ říká Martin Hošek z Imperu
Jak vybrat CRM, krok za krokem
Data driven salesNejčtenější články
1ú>
Vybíráte CRM systém pro obchodníky? Máme pro vás komplexní recenzi CRM Pipedrive
2ú>
Vše co jste chtěli vědět o Account based sellingu a marketingu a báli jste se zeptat
3ú>
5 základních pravidel, jak prodat e-mailem