Svůj tým kreativců vedu k samostatnosti, vše je o důvěře, říká kreativní šéf 2Fresh Tomáš Urbánek

 |  Články  |  Rozhovory  |  Martina Richterová  |  2 359x přečteno

Tým můžete vést dvěma způsoby. Buď nad svými podřízenými držíte pevnou ruku a neustále je kontrolujete, nebo jim dát více svobody, což je především o vzájemné důvěře. Kreativní ředitel z 2Fresh, Tomáš Urbánek, zastává názor svobody a důvěry, což je pro něj prioritní. 2Fresh je agentura zabývající se reklamou online i offline pro firmy, mezi které patří například Globus, Snickers, Lay’s a ZOOT. Co ho vedlo k tomuto způsobu vedení týmu?

Ve videu se dozvíte:

  • Kde Tomáš působil předtím, než nastoupil do 2Fresh.
  • Co by poradil šéfům, kteří vedou tým direktivně a chtějí to změnit?
  • Jde vést takto „benevolentně“ skutečně každý kreativec a lze to uplatnit i na obchodníky?
  • Co u něj v týmu funguje, a co se naopak neosvědčilo?
  • Jak si kreativci plánují timemanagement?
  • Jak motivovat tým k dosažení cíle?

„Jsem rád, když se zpětně podíváme na to, co fungovalo a co nikoliv. Je to lepší, než řešit vše dopředu,“ říká Tomáš

Foto a video: Miroslava Flam

Text: Martina Richterová

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno