Internetoví milionáři a jejich tajné zbraně podle Davida Koláře

21. Červen 2017

Jak je možné, že někteří jsou na internetu úspěšní a jiní ne? Všichni máme k dispozici stejné nástroje, stejné možnosti a přesto zde platí, že pouze 2 % obchodníků a podnikatelů, kteří využívají internet k akvizici klientů, je skutečně úspěšných.

Strategie internetovych milionaru (4)

Steven Bartlett, Frank Kern, Brendon Burchard, Gary Vaynerchuk, David Kirš, Pavel Říha, Pavel Fara, David Lörincz, David Kolář

Více jak 2 roky jsem na vlastní triko hledal odpověď na to, jaké strategie, nástroje a zbraně tito úspěšní lidé používají, a sám je následně velmi rychle aplikoval do praxe. Inspirací mi dlouhodobě byli právě tito internetoví milionáři a díky nim se mohu i já zařadit mezi influencera a podnikatele, kterému tyto strategie vydělávají milionové částky ročně. O jakých strategiích mluvím?

Vyzkoušejte leady

LIVE WEBINÁŘ – 10 TAJNÝCH STRATEGIÍ INTERNETOVÝCH MILIONÁŘŮ

call to action magazi-n

1. Lean canvas

Každá kampaň, kterou tito marketéři a obchodníci vydají mezi své followery, má jasný business plán. Ten se nemusí ale vytvářet týden. Díky Lean Canvas ho můžete mít i do 15 minut.

2. Značkový magazín

Ať už je to Steven Bartlett nebo Gary Vee, oba dva pro své společnosti vytvářejí obsah na denní bázi. Mají svůj vlastní značkový pořad nebo magazín, který přitahuje neustálou pozornost jejich followerů a zároveň zajišťuje přísun nových. Pozor! Zde platí jedno důležité pravidlo, a to je že to musíte dělat každý den minimálně rok v kuse. Že to bolí? Ano bolí, jenže tito lidé se nestali senzací sledováním televize nebo prokrastinací na Facebooku.

3. Celebrita pro 1000 fanoušků

Možná si říkáte: No, ale oni mají miliony fanoušků, já ještě nemám ani fanpage. Není to o počtu fanoušků. Staňte se uznávanou autoritou pro úzkou skupinu lidí! Stačí vám jich méně než 1000, a těm pravidelně servírujte svůj obsah. Budou vás milovat a nakupovat pokaždé, když jim něco nabídnete.

4. Lead generation web

Myslíte, že tito obchodníci volají na studené kontakty? Zapomeňte na to! Oni jsou těmi naháněnými. Kalendáře nacpané rok dopředu. Proč? Budují databázi, chytají každý kontakt na svém webu a následně s ním dlouhodobě pracují.

hledáme obchodníka

5. Ziskové „ever“ webináře

Opakovaný webinář, co nahrajete jednou, a pouštíte víckrát. Nástroj, který když jsem objevil a poprvé vyzkoušel, nechápal jsem, že něco takového může vůbec fungovat. Prezentujte svým zákazníkům každý den formou virtuální schůzky.

6. Facebook marketing

Instagram, Snapchat, LinkedIn a další! Všichni říkají „Musíš být na Instagramu, to je teď cool.“ Potom zase, že Instagram už nefrčí, teď jede Snapchat… Víte, kde jsou vaši platící zákazníci a kde dělat výkonnostní reklamu? Na FACEBOOKU, přátelé, tam jsou peníze a ještě dlouho budou.

10 ZBRANI- MAGAZI-N (1)

„Víte, kde jsou vaši platící zákazníci a kde dělat výkonnostní reklamu? Na FACEBOOKU, přátelé, tam jsou peníze a ještě dlouho budou“

7. Skype prodej

Prodávat odkudkoliv na světě, konzultovat odkudkoliv na světě. Kdo by to nechtěl. Tak proč se uvazovat osobními schůzkami a neškrtnout slovo dovolená ze svého slovníku, když můžete být kdekoliv na světě a obchodovat s kýmkoliv kdekoliv.

8. E-mail marketing

David Kirš, jeden z největších odborníků na e-mail marketing v Česku, postavil své impérium právě na e-mail marketingu. Zapomeňte ale na spamování cizích schránek. Dělejte e-mail marketing chytře a pište o tom, co vaše fanoušky opravdu zajímá.

9. Automatizace a duplikace

Vše, co děláte, dělejte tak, aby to šlo následně duplikovat a automatizovat. Nástroje dnešní doby nám dovolují téměř vše. Připravte, nastavte, opakujte a vydělávejte jako oni.

10. Datová analytika

Proč střílet slepými, když mám v kapse ostré a zbraň se samopalem? Sledujte pohyb vašich zákazníků na vašem webu, sociálních sítích a dalších platformách. Na základě dat, které vám návštěvníci zanechají, si připravte přesně cílený hovor, e-mail nebo informaci o tom, že víte, co právě potřebují. Zdá se vám to jako science-fiction? Je to realita.

„I já právě teď vím, že čtete tento článek a dokonce s 30% pravděpodobností znám i Vaše telefonní číslo a e-mail. Nevěříte? Podívejte se brzy do e-mailu“

Pozvánka na webinář

Zajímají vás do detailu těchto 10 tajných zbraní? Přijďte v pondělí 26. 6. 2017 na živý webinář, kde odhalím veškeré detaily, díky kterým se můžete mezi tyto úspěšné internetové milionáře zařadit i vy.

 

call to action magazi-n

 

 

 

 

© 2024 imper.cz