Velká nálož prosincových akcí roku 2017 je tady! Nenechte si ji ujít

 |  Aktuálně  |  Články  |  Martina Richterová  |  616x přečteno

Vánoční přípravy vrcholí, advent je v plném proudu a většina z nás už začíná pociťovat předvánoční stres. Je téměř nutnost trochu vypnout a odskočit si třeba na nějakou vzdělávací, zábavnou nebo sales akci. A že jich v prosinci bude opět hodně, o tom není pochyb. Všechny bychom vyjmenovávali asi hodně dlouho, proto se zaměříme na ty TOP, které podle nás stojí za to.

Vánoční Štroodl: Daruj sen!

Vánoce jsou o lásce, tak nezapomínej ani sám na sebe! Co třeba adventní neděle plná zážitků na vánočním Štroodlu? Pět hvězdných speakrů a pět unikátních darů v podobě přednášek plné pokory, lásky a seberozvoje. Exkluzivní host, legendární zpěvačka Marta Kubišová, ti vzkazuje: „Dnes můžeš své sny žít, tak si nestav zbytečné překážky.“ Můžeš se těšit na nevšední témata jako např. smíření se sebou samým a svými chybami na prahu smrti, teorie obdarovávání, cesta od úspěšného byznysu k ekonomii daru. Přesvědč se sám na sobě, že zážitek je to nejcennější, co lze darovat, a přijď na vánoční Štroodl!

Festival Digitálních Nomádů

Jedinečná akce pro digitální nomády míří poprvé ze Slovenska do České republiky. Na akci se potkáš se zkušenými nomády, kteří nám sdělí své praktické zkušenosti, příběhy a tipy. Poznáš spoustu zajímavých lidí, které možná brzdí v nastartovaní svého snu stejné důvody, které brzdí tebe. Jsi nadšený pro online podnikání, ale nevíš, kde začít? Potřebuješ prokonzultovat svůj plán s někým zkušenějším? Bojíš se něčeho? Festival ti nabídne přednášky, praktické workshopy a v neposlední řadě i neformální networking, které ti pomohou překonat počáteční strach, abys mohl začít pracovat na své volnosti a nezávislost. Mimochodem zde přednášel také náš COO David Kolář.

Skrytá tajemství peněz 1. a 4. díl

Promítání dokumentů Mika Maloneyho s názvem „Skrytá tajemství peněz“, který hezky zpracoval informace z jeho knihy. Chcete vědět, co se skutečně skrývá ve finančním světě a jak fungují peníze? Podívejme se společně, po té si principy vysvětlíme a budeme mít i prostor na diskuzi. Moderuje Pavlína Šinclová.

Školení online copywritingu

Celodenní kurz copywritingu, kde se naučíte, jak donutit čtenáře, aby na váš článek klikl a přečetl si ho s chutí. Naučíte se, jaká jsou základní pravidla a principy při psaní textu na web, jak napsat atraktivní titulek, jak se vyhnout začátečnickým chybám a mnoho dalších zajímavých a hlavně důležitých informací.

Nové dotační výzvy pro malé a střední podniky

Účastníci budou seznámeni s jednotlivými dotačními programy a jejich přínosem pro podnikání. Odborníci také poradí, jak připravit úspěšnou žádost a na co si dát při přípravě a administraci projektu pozor.

Workshop s Janem Mühlfeitem – Jak najít své silné stránky

Baví vás spousta věcí a nevíte, co je to pravé? Děláte svoji disciplínu, ale nejste si jisti, jestli svůj potenciál využíváte naplno?
Jak přijít na to, v čem jste opravdu dobří? A jak to pak využít co nejlépe k tomu, abyste byli po všech stránkách – pracovně i osobně – spokojení?

Možná byste místo time-managementu měli myslet spíš na energy-management a změnit i další věci. Jaké – to vám naznačí tento workshop.

Jeho součástí je TEST nalezení vašich silných stránek, který budete dělat dopředu a který pak Jan Mühlfeit s vámi rozebere. Budete tak mít i KONKRÉTNÍ VÝSTUP PRO SEBE.

Adobe Photoshop pro začátečníky

Prostřednictvím praktických cvičení se seznámíte s uživatelským prostředím Adobe Photoshopu, jeho základními nástroji a funkcemi. Dále se zaměříme na pochopení fungování vrstev a masek, které jsou základem efektivní práce v Adobe Photoshopu.

Školení začátečnické FB reklamy pro #HzM

Na školení probereme:
– jak funguje reklamní systém Facebooku,
– jak připravovat texty a obrázky pro reklamy,
– jak reklamy nastavit a zacílit,
– jak vyhodnotit jejich úspěšnost,
– jak je případně optimalizovat,

Pokud se vám tenhle termín nehodí, dejte klidně, že vás tahle událost zajímá a já třeba vymyslím ještě nějaký termín.

Konference Content marketing 2017

Výroční konference Content marketing 2017 vám zodpoví hlavní otázky z oblasti obsahového marketingu, performance a distribuce obsahu. Ukážeme vám, jak to funguje ve světě. Co dělat, co nedělat, s kým se poradit. Nejlepší case studies a keynote speaker John Wilpers s více jak 40letou praxí z médií, který se zabývá digitalizací a inovacemi v médiích. Dramaturgie konference je připravená tak, aby se i seniorní lidé a markeťáci s mnoha lety z oboru naučili něco nového a mohli ihned aplikovat do své praxe. Kdo se živí content marketingem nebo řízením mkt oddělení by neměl na této akci chybět.

#HolkyzMarketingu sobě: 4 nástroje pro efektivní řízení projektů

8 z 10 projekťáků v ČR jsou muži, pojďte to změnit! Jaké znalosti a schopnosti se hodí při řízení projektů?
Dozvíte se, jak připravit projektový brief nebo business case, jak udržet nad projektem kontrolu, co je to WBS a jak řídit projektová rizika.

Možná o tom ještě nevíte, ale pravděpodobně už projekty řídíte – možná zatím nevědomě. Přijďte na workshop zjistit, jak zvýšit efektivitu svého přístupu a získejte přehled o metodikách a poznejte konkrétní nástroje. Kurz je určen pro začátečníky v projektovém řízení.

CopyCamp

Copywriting nestojí ve vzduchoprázdnu. Naopak. Má hned několik věrných společníků, bez kterých by snaha kopíků měla jen částečný úspěch. UX, SEO, sociální sítě nebo analytika jsou jen některými z nich. Přijďte na prosincový CopyCamp a získejte přesah do dalších disciplín online marketingu, který by dnes měl mít každý autor textů.

Generace Inspirace

Dovolujeme si vás pozvat na setkání s lidmi, kteří dělají náš svět lepším místem napříč generacemi. Přijďte si poslechnout příběhy a příklady dobré praxe od osobností, které směřují své aktivity nejen směrem k seniorům. Akce je určená jak pro seniory, tak pro všechny ty, kteří mají zájem o své okolí.

Olga Štrejbarová – zakladatelka a iniciátorka projektu Ježíškova vnoučata
Projekt, díky kterému se plní vánoční přání tisícům opuštěných lidí v domovech pro seniory. Nápad vznikl na podzim roku 2016 a letos se zapojením široké veřejnosti a záštitou Českého Rozhlasu rozrostl napříč republikou a vykouzlil tak úsměv tisícům obdarovaných i dárců.

Zdeněk Svoboda – Spoluzakladatel Nadačního fondu Lepší senior
Za poslední dva roky více jak 110 přednášek pro seniory o kladném přístupu k životu s více než 1200 účastníky nejen z řad seniorů. V přednáškách předává jednoduché nástroje posilující osobní spokojenost. Je aktivním a pozitivním seniorem, který inspiruje své okolí a chce ovlivnit seniorskou populaci směrem k pozitivnímu vnímání života.

Jakub Otipka – ředitel české pobočky Krav Maga Global CZ
Inicioval projekt Bezpečí pro seniory, ve kterém s kolegy předává účastníkům nejen základy sebeobrany,ale zaměřují se i na prevenci a změnu negativních životních vzorců, díky kterým se senioři do těchto krizových situací dostávají.

Irena Dubail – manažerka projektu pro seniory v organizaci Zdravotní klaun
V rámci projektu Humor pro dříve narozené zdravotní klauni přinášejí na geriatrická oddělení humor, vzpomínky a hlavně chuť do života. Klauni při návštěvách vytvářejí příběhy a situace, jejichž součástí jsou i techniky tréninku paměti. Pro zdravotní klauny jsou návštěvy na geriatrických odděleních neobvyklá a vzácná zkušenost.

Zdeněk Mihalco – programový ředitel Nadace Via – The Via Foundation
Přiblíží nám na konkrétních příbězích projekt Živá komunita, který má za cíl zlepšování veřejného prostoru a mezilidských vztahů v sousedských komunitách a posilování jejich soběstačnosti. Velmi často rozhýbou život v ulicích a obcích právě mezigenerační týmy nadšenců, kteří pro svou myšlenku zapálí i ostatní.

Vaše osobní značka na na sítích – workshop

Říká se, že první dojem je důležitý. Čím dál častěji ovšem dnes k prvnímu „setkání“ dochází virtuálně, spíš než osobně. Proto je důležité, jak se na sítích a v celém online prostoru profilujete. Je to vaše stálá vizitka“, ke které se kdokoli může kdykoli dostat a udělat si na vás názor. Můžete nad tím mávnout rukou, ale pak třeba zjistíte, že jste kvůli tomu měli problém v práci nebo o ni přišli. Či že vám to způsobilo jiné nepříjemnosti. Přitom to vše jde využít pozitivně. Ať už osobně nebo třeba při podnikání.

2F Talks: Jaké je to pracovat v Google a Apple?

 

Vloni na jaře jsme s 2FRESH udělali první krok k expanzi do Spojených Států. Vyrazili jsme do San Francisca a Silicon Valley zmapovat trh a inspirovat se místní technologickou scénou. Potkali jsme řadu skvělých lidí – Čechů i cizinců, kteří s námi sdíleli své osobní i profesní příběhy. Mezi ty nejzajímavější zážitky patřilo setkání s Vojtou Jínou, který nás pozval na návštěvu do kampusu Apple v Cupertinu a s pokorou nám vyprávěl o tom, jak se z obyčejného kluka z vesnice stal vývojář Google a Apple.

Mikrovýrazy a řeč těla – zaostřeno na pohovory

Víte, jak rozpoznat opravdový úsměv? Jak rozpoznat lež? Jak zjistíte, že během diskuze začíná být situace vyhrocená? Nebo jak poznáte, že vaše nabídka druhé straně vyhovuje, i když to na sobě nechce nechat znát?

Napoví nám mikrovýrazy a řeč těla!

Mikrovýrazy jsou velmi krátké mimické výrazy, které trvají jen zlomek sekundy. Objevují se v situacích, kdy se člověk snaží úmyslně nebo nevědomky skrýt své pocity. Co je na nich tak zajímavého? Na rozdíl od běžných výrazů v obličeji, je velice obtížné, až nemožné, je skrýt! A aby to nebylo málo, existují základní emoce, jejichž signály můžete rozeznat ve tvářích všech lidí na celém světě!

Jak zatočit s obávanou obchodní schůzkou?

Každý byznysmen má své priority a postupy, kterými dominuje na trhu obchodu. Proto, abychom byli úspěšnými obchodníky, musíme mít nějaké předpoklady. Ze základních dovedností můžeme hned několik „vypíchnout“ –  znalost pravidel obchodu, mít zájem o zákazníka a jeho potřeby či věřit sobě a společnosti. Dovolte si být úspěšnější při uzavírán obchodu. Mějte kvalitní doporučení od zákazníků a buďte na sebe za ně hrdý/á. Mimo jiné tuto problematiku řeší workshopy projektu „Cesta jako cíl“. V nejbližší době proběhne workshop na téma  „Standard obchodníka“. Kurz zahrnuje 5 fází základu obchodu. Naučíme vás obchodní etiketě. Připravíme na schůzku. Jak prezentovat a komunikovat? Co je pro nás konkurence a jak s ní zatočit? Nezapomeneme ani na nejčastější chyby v obchodu a jak se jich vyvarovat.

OSVČ – Daňové změny 2017/2018

 

Cílem přednášky je seznámení s aktuálními daňovými změnami pro OSVČ. Např. se jedná o dopad změn, které přinesl tzv. daňový balíček – omezení procentuálních výkladů, zrušení zvláštní úpravy pro sdružení (společnosti) bez právní subjektivity. Současná doba přináší nové problémy, které mají i daňové souvislosti – např. podnikání přes webové platformy (Airbnb, Uber atd.). Od 1. 3. 2018 startuje hlavní etapa evidence tržeb.

Kurz tvůrčího psaní pro blogery a blogerky

Kurz se zaměřuje na dovednosti, které jsou k tomu druhu psaní nejvíce zapotřebí. Budeme se soustředit na krátké texty, vysvětlíme si, jak udělat text údernější a čtivější.

Text: Martina Richterová

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno