5 nejvychytanějších networkingových akcí v Praze

 |  Články  |  Lifestyle  |  redakce  |  10 718x přečteno

Je libo inspirativní přednáška, diskuse s profíky v luxusních hotelích, otevřená snídaně či zábavný večer s 50 podnikateli? Vyptali jsme se zkušených obchodníků na tipy, kde a jak networkovat v Praze:

praha networking

Creative Mornings Prague

Co: Ráno s inspirativní přednáškou a čerstvě napečenou snídaní

Kdy: 1× měsíčně, sledujte Facebook.

Populární platforma kreativních rán pořádaná Ladou Brůnovou a týmem kolem sebe vytváří komunitu mladých aktivních lidí, podnikatelů, obchodníků, marketérů,  expatů i umělců. Doporučujeme těm z vás, kteří se rádi socializují a obklopují stejně naladěnými přáteli.

Business for Breakfast

Kde: Art Nouveau Palace Hotel, hotel Hoffmeister****, Jantarový, Rubínový, Křišťálový, English speaking club – klubů je víc, stačí si vybrat

Kdy: 7:00–9:00

Koho tam potkáte: od ředitelů a majitelů firem přes obchodní manažery a živnostníky až po umělce

Největší networkingová franchisa pořádaná manžely Liborem a Štěpánkou Zinkaizlovými. Na BforB se setkávají extrémně zkušení networkeři a profíci, takže pokud berete tento typ navazování kontaktů vážně, našli jste svou skupinu!

Negotium

Kde: hotelové prostory v Praze

Kdy: 7:00–9:00

Negotium je oproti BforB čistě český projekt, který založili Michal Hanousek spolu s Britem Stevenem Lordem, který aktuálně provozuje samostatnou odnož Business Ethos (networkingové snídaně čistě v angličtině složené z 50 % z expatů). Vizí Negotia je umožnit členům dynamický obchodní růst, pro tzv. věčné hledače a sběrače vizitek zde není prostor.

Business & Pleasure Networking

Kde: Loca bar, Smetanovo nábřeží 24, Praha 1

Kdy: 5. nebo 12. března od 18:30 do 21:00

Koho tam potkáte: Širokou škálu zajímavých a příjemných lidí, kteří chtějí rozšiřovat svůj okruh potenciálních obchodních partnerů, klientů, ale i kamarádů. Počet účastníků je omezen na 50.

Business & Pleasure Networking pořádaný Lenkou Schánovou v rámci platformy Schánová Networking nabízí jedinečnou příležitost, jak se seznámit s 50 podnikateli zábavnou a neotřelou formou. Akce je vhodná pro ty, kteří chtějí spojit příjemné s užitečným. Tedy zatímco „pracují,“ získávají nové kontakty, se také skvěle baví.

„Na klasických networkingových akcích, které spíše připomínají koktejl party, je největším problémem ostych. Nejsme tak komunikativní národ a jít za někým cizím a jen tak se představit, to je pro 60 % účastníků překážka. Po čase se tak na akcích vytvoří menší, oddělené skupiny lidí, kteří se již dobře znají. Cizího člověka pak jen tak do své skupiny nepustí. A právě s tím jsem se rozhodla pomoct. Na večerních akcích jsou účastníci rozděleni do několika skupin, kde se představují a vzájemně soutěží. Cílem je, aby se všichni (i těžcí introverti) seznámili se všemi. Lidi na akci vybírám pečlivě, aby třeba nedorazilo 50 koučů nebo 10 právníků,“ vysvětluje Lenka Schánová.

Camilla Network

Co: Snídaně pro srdcaře

Kde: Vinohradská 1

Kdy: nejbližší 10. února v 7:45

Zkušená networkerka a grafička Linda Hušková a módní návrhářka Kamila Vodochodská chtěly zkusit něco jiného než klasické byznys snídaně. Založily proto vlastní platformu Camila Network, kde neplatíte půlroční poplatek, ale jen jednotlivé snídaně. Koncept dává víc na lidský faktor, je méně „nátlakový“ a přirozenější. „Samy jsme s Kamilou součástí snídaní BforB, které nás networking naučily. Osobně jsem ale zastáncem selského rozumu a sama potřebuji k radosti ze života, aby věci, které vytvářím, měly nějaký smysl. Pro mě je důkaz fungující snídaně to, že se zúčastnění cítí nabití, a různě po dvojicích a skupinkách ještě dlouho po skončení oficiální části snídaně v kavárně sedí a vášnivě debatují.“

Pokud se chcete u výtečné snídaně v Praze také inspirovat, tak neváhejte zavítat na Vinohrady.

A proč členství bez poplatku? „Všimly jsem si, že když se platí vysoký poplatek za členství, funguje to jako odpustka. Pokud máte na členství, můžete se stát členem, a už tolik nezáleží na kvalitě vašich služeb. Zatím máme tedy členství bez poplatku. Program snídaně je o lidech, o členech a jejich hostech. Každý zúčastněný má cca 5-10 minut na to, aby se představil, vyjádřil nebo nahlas zmínil aktuální problematiku a získal zpětnou vazbu od dalších členů týmu,“ vysvětluje koncept Linda Hušková.

Co dál? Tipy pro noční zvířata, cizince i milovníky golfu

Dále jsme slyšeli dobrý feedback na:

Dejte nám vědět, kde networkujete vy – rádi o klubu napíšeme příště!

Text: Pavla Lokajová

Text: redakce

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno