POS Media nabízí jedinečnou příležitost pro zkušené obchodníky

 |  Články  |  Patrik Pilous  |  441x přečteno

POS Media Group působí v oblasti reklamy ve velkých obchodních řetězcích už 20 let a nabízí širokou škálu produktů a služeb od podpory a poradenství, přes ochutnávky a mystery shopping po komplexní digitální řešení. V současné době přichází s novým projektem Local Sales, který rozšiřuje klientskou základnu o malé a střední podniky. Spolu s projektem se otevřela i nová pozice Lokal Sales Manager pro zkušené obchodníky. O projektu a ideálním kandidátovi jsme si povídali s Nikol Ariasovou.

Sales

V reklamě se dnes pohybuje nespočet firem, v čem je POS Media jiná?

Nemůžu úplně vyzradit naše úspěšné koncepty ani firemní know-how, to známe jen my v POS Media. Nicméně naším hlavním posláním je pomoc klientům při zvyšování prodeje produktů. Nabízíme reklamní služby a nástroje v místě prodeje, tedy tam, kde mají možnost přímo ovlivnit chování zákazníků. Orientujeme se také na zvyšování výnosů v kombinaci se snižováním nákladů při zachování vysoké kvality prostředí. V neposlední řadě také máme mnoha lety prověřené a velmi široké portfolio služeb, které nabízíme ve 24 zemích světa. Našimi partnery je například Coca-Cola, Nestlé, Tesco, Carrefour a mnoho dalších.

V současnosti rozjíždíte nový projekt Local Sales. Pro koho je určený?

Celý koncept stojí na tom, že chceme umožnit firmám v menších městech možnost intenzivnější sebeprezentace. Na mysli máme především drobné živnostníky, rodinné a lokální podniky i středně velké firmy. Může se jednat například o restaurace, kadeřnictví, cestovní agentury, lékárny a mnoho dalších. Specializujeme se na všechny sektory podnikání. Díky projektu Local Sales se budou moci zviditelnit soukromníci i společnosti i v regionech, kde jsou reklamní možnosti omezené. Člověk, který se stane naším Local Sales Managerem, získá příležitost vybudovat zcela nové portfolio našich služeb. 

A jak by měl podle Vás ideální kandidát vypadat?

Je to zodpovědná pozice, která vyžaduje prokazatelné zkušenosti s obchodem i vedením a budováním týmu. Mladé obchodníky, kteří nedostatek praxe umí nahradit nadšením, rádi uvítáme na jiných pozicích. Právě na nich můžou získat potřebné znalosti. Lokal Sales Manager ale musí být silná, vyzrálá a vůdčí osobnost, která působila v oblasti obchodu, přímého prodeje a vyjednávání minimálně 15 let. Vzhledem k tomu, že bude rozjíždět projekt v regionech po celé České republice, musí být ochotný i cestovat. Rozhodně to není stereotypní práce, při které sedíte 8 hodin denně v kanceláři.

Vést Váš nový projekt tedy bude dobrodružství. Na co se ještě může úspěšný kandidát těšit?

Na obecné rovině bude hlavně samostatně vytvářet obchodní strategie a aktivně prodávat. Velmi zajímavá mi také přijde možnost vytvářet, školit a vést své vlastní týmy v regionech nebo koučovat konkrétní prodejce. V neposlední řadě dostane Local Sales Manager volnou ruku v řešení obchodních problémů, kde se jeho kreativitě meze nekladou.

Máte představu, co přesně bude náplní práce Local Sales Managera?

Projekt Local Sales bude výzva i pro zkušeného obchodníka, ale o to větší jsou tu možnosti vlastní seberealizace. Kromě obecných věcí, které jsem zmínila v předchozí otázce, jde o velmi rozmanitou práci. Náš nový kolega bude muset nastartovat úspěšný chod nového projektu, a pokud se mu to podaří, máme vizi expanze do Ukrajiny a Ruska. Čekají ho osobní schůzky s potenciálními klienty a partnery. Bude se starat o plnění plánů, cílů a pracovat na rozvoji portfolia produktů. V neposlední řadě musí také komunikovat jak se svými týmy, tak reportovat managementu firmy. Jednoduše řečeno bude vytvářet příležitosti tam, kde nejsou.

Text: Patrik Pilous

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno