Obchod mě zajistil do života, říká 42letá Jitka o prodeji v TELCO. Úspěšná je proto, že působí v místě bydliště

 |  Články  |  Rozhovory  |  Miroslava Flam  |  1 554x přečteno

Baví ji veškeré vychytávky produktu jako funkce „posun v čase“, pestrost nabídky internetových služeb, kterou lidem nabízí a svoboda, kterou jako maminka tří dětí ke spokojenému životu potřebuje. Jitka Bilaniuková je vedoucí regionu v české rodinné telekomunikační firmě AIM a klientům v místě svého bydliště – Britské čtvrti na Praze 5-Stodůlky – nabízí internet a internetové služby. Ač spousta obchodníků nemíchá práci se svou komunitou a sousedstvím, Jitka je právě proto úspěšná. V čem tkví její tajemství?

Jak vypadá den úspěšné obchodnice s internetem a chytrou telkou KUKI?

  • Jak se jí daří získávat klienty v přímém prodeji? Co zapříčinilo, že je v domech, kde produkt nabízí, vítaná?
  • Její největší devízou je upřímnost. „Kdybych nebyla v obchodě přímá, nemám spokojené klienty a tím pádem ani práci,“ říká. Obchoduje v místě svého bydliště, kvalita vztahů s klienty je pro ni o to důležitější.
  • Jak se jí spolupracuje s šéfem obchodu Jakubem Jánským,  který býval pankáč a dnes buduje obchod neuvěřitelným tempem?
  • Kolik toho stihne, jak zvládá práci a rodinu a zda to opravdu tak svobodné povolání, jak se o přímém prodeji říká?

Foto a video: Miroslava Flam

Text: Miroslava Flam

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno