Pavel Šíma: „Jak se stát mediálně známou osobností?“ [Premium Hangout]

 |  Články  |  Obchod  |  Pavla Lokajova  |  2 729x přečteno

Je marketér, influencer a nově i CEO. Jako obchodní ředitel digitální agentury vybudoval všechny interní procesy v HR a business developmentu a přivedl firmu k meziročnímu růstu o 50 %. Největšímu za čtrnáctiletou historii. Už na vysoké škole založil Institut politického marketingu, protože nechtěl jako politolog skončit na brigádě v mekáči. Místo fast foodu se začal objevovat v televizi a dvakrát získal Českou cenu za PR. Letos v dubnu vydává knihu o hacích k úspěchu.

.


„Obsah, který jako obchodník píšete, se v budoucnu zhmotní v příležitosti, které si teď nedokážete ani představit“

button premiovy obsahVe videu se dozvíte:

  • Jak se stát mediálně známým.
  • Jak se dostat k novinářům, prodat se jim a vybudovat s nimi dlouhodobé vztahy tak, aby vás zvali do televize, pořadů a novin.
  • Jak z nápadu, který vám bleskne hlavou v hamace na Kubě, vznikne do roku bestseller na českém knižním trhu? Step-by-step návod. Spěchejte do členské sekce AnimalsLeaders!

Text: Pavla Lokajova

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno