Sledujete nejžhavější obchodní příležitosti na trhu? Tady je 6 podle salesmana Jakuba Jágla

25. Červenec 2017

Každý by měl myslet na zadní vrátka a být připravený, co kdyby…. Co kdyby bylo obchodníků najednou jako hub po dešti, budou kvalitní, pracovití, motivovaní a začnou se zase hlásit přes inzertní portály jako dříve bez větší snahy. Stát se může cokoli…Budoucnost práce přichází, a vy proto přemýšlejte v budoucím čase.

Vyzkoušejte leady

Při výběru práce myslete na to, čím vám práce přispěje do osobního rozvoje a zda to budete moci využít i jinde. Kontakty, vzdělání a zkušenosti si můžete vzít kamkoli, ale stravenky a podobné věci vám v budoucnosti moc nepomůžou – i když vás určitě neurazí! 🙂 Vybírejte bedlivě a hlavně myslete na svou budoucnost, nejen na přítomnost.

Stejně jsem to udělal před 2 lety já, a proto neustále rozvíjím svůj potenciál v BusinessAnimals.cz, kde stravenky sice nemáme, ale našel jsem si jiné benefity. Do jakých firem jsem za poslední půlrok pronikl a které vám ze srdce doporučím?

1. Voice of Prague. Trendy hipsterské rádio s názorem

 

Když rádio, tak Express. Nečekejte tady komerční vypalovačky, které slyšíte 10x do hodiny, ale hudbu, co má svůj styl, stejně tak to platí o celém rádiu. Základnu máte na parádním místě – na Rohanském nábřeží v Karlíně. Budete mít super šéfa, protože Jirka Tamašek  vám mazat med kolem pusy nebude. Je férový a jedná na rovinu, čehož se u spousty jiných lidí jen těžko dočkáme. Každý den budete rádiu tak blízko, že z něj budete mít za chvilku druhou rodinu, od které se vám nakonec domů ani nebude chtít.

hledáme obchodníka

2. RE/MAX Anděl vede šéf, co vás nenechá ve štychu


 

Jarda Nedvěd, šéf RE/MAXu Anděl… Co říct, prostě další férovej chlap, kterej vás nenechá ve štychu. Není to člověk, který nad vámi bude stát s bičem a lupne s nim hned, jak na vteřinu polevíte, ale přesto vám pomůže splnit si vaše cíle a sny. Realiťáků je dneska opravdu spousta, ale co ta kvalita? Sám jsem měl to „potěšení“ se s některými setkat a málem jsem se rozbrečel. Čeká na vás a zapálí si těsně před vaším příchodem a cigaretu zahazuje přímo před vámi. Věřím, že to byla jen výjimka a další takové už nepotkám. Spoustu toho naslibují, ale o vztahy jim vůbec nejde, protože v dnešní době ví, že stejně prodají. Poptávka je obrovská a kvalita makléřů někdy pokulhává. Tak je tomu ale v každém businesse, kde se točí dobré peníze a je velká poptávka. Dělejte obchod kvalitně, nebuďte moc líní, pečujte o své klienty a v RE/MAX Anděl se budete cítit jako doma.

3. Planet A. Mladistvá firma, kde prodáváte „český Netflix“

 

Člověk si na první pohled řekne: „Další poskytovatel internetu a televize. Takových už tu bylo…“ Bylo, je a bude, ale ne takových! Jen co do Planet A vejdete, cítíte něco nového, svěžího a hlavně moderního. Chovají se k vám lidsky a ví, že každý má své dny – a nejen holky. Proto nedostanete lepáka za to, že se vám nepovedl týden. Jakub Jánský je člověk na svém místě. Na otázku, jak si představuje ideálního obchodníka, odpověděl: „To je jednoduchý“. Vzal papír, nakreslil kruh, do něj dvě tečky jako oči, pod ně půlměsíc jako pusu a z venku kruhu dvě obrovské uši, za které by se nestyděl ani Dumbo. „Obchodník má dvě uši, aby dvakrát víc poslouchal, než mluvil. Pokud takové lidi máte, tak sem s nimi. Zbytek už je naučíme.“ Sami posuďte, jestli nekecám! 🙂

4. Luxury Guide – Ďábel nosí Pradu a obchodník dealy!

 

Sice nejsem obchodnice, ale i tak mě zaujala paní Žampová svým osobitým stylem, a to jsem ji viděl pouze na videu. I z něj je poznat, že přesně ví, že má směřování vydavatelství pevně v rukou, že ambiciózní lidi vede přímou cestou k úspěchu. Je to dřina, ale bez práce nejsou koláče, a to nemyslím jen ty v podpaží. Jako velký benefit vnímám kontakty, které člověk při takové práci velice rychle získá, ty jsou cennější než stravenky, nebo podobné přežitky dnešní doby. Slabé povahy, co po každém nezdaru pláčou doma do polštáře, by se měli této práci vyhnout veeeelkým obloukem.

Víte, že monitorujeme nejžhavější sales nabídky na trhu a pronikáme do kultury firem? Klikněte sem  a objevte, kde můžete být v obchodě úspěšní!

 5. TV Novu beru jako startovací můstek, jak to dotáhnout daleko

Výhoda televize je, že ji má doma skoro každý a spousta lidí je na ní skoro závislá. Proto prodávat produkt do televize je skoro jako prodávat rohlíky do supermarketu. Ale nenechte se oklamat tímto slovním obratem. Taková sranda to taky není. Reklamy je dneska všude kolem spousta, a tak přesvědčit klienta, že televize je to pravé médium, už není tak jednoduché jako dřív, protože stejně jako v rádiu se těžko určuje dosah. V tom má výhodu internetová reklama, ale i tak je televize určitá prestiž. Být v televizi něco znamená a má velice vysokou hodnotu. A proč zrovna TV Nova? Má svou tradici, přesto je moderní, jde s dobou a pořád něco inovuje, vymýšlí. Takže stereotyp se dostavuje velice pomalu, jestli vůbec.

Přečtěte si také:

Jan Lněnička, TV Nova: „Měním minuty na miliony.“ Za osm let obhájil skupině Nova stovky milionů! 

6. Sales(wo)man Ligs University prodává MBA studium do celého světa

Vzdělání je velice cenná komodita, kterou vám vezme jen skleróza, nebo ten Němec, co schovává věci po baráku….no ten….vy určitě víte, koho myslím.

V LIGS prodáváte vzdělání moderně, protože probíhá online a vaši klienti mohou být odkudkoli na světě. Tím pádem zde využijete svou angličtinu, svůj hlad po vzdělání a obchodní dovednosti. Kolektiv je tady super, hlavně Dagmar Makovská – milá, vlídná a upřímná šéfka. Ale nenechte se tím zmást, bez výsledků se s vámi rázně rozloučí, stejně jako kdekoli jinde. V této práci nejste limitováni místem, ani časem a můžete se tak stát opravdovými pány svého času. Ale jen v případě, že dokážete svoje kvality a bude na vás spoleh. Mít perfektní angličtinu, nebýt v nejlepším kolektivu na světě, tak bych dlouho neváhal!

Přečtěte si také: Dagmar Makovská, COO LIGS University: „Zájem o titul MBA je stále vysoký, z Prahy oslovujeme celý svět“ 

 

Foto: Adéla Klepalová Photo&Graphy 

 

 

© 2024 imper.cz