Sales professional #1: Osm nejlepších metodologií prodeje pro profesionální obchodníky

 |  Články  |  Inspirace  |  David Kolář  |  2 248x přečteno

Přinášíme vám první článek ze série Sales professional na téma „Metodologie prodeje pro profesionální obchodníky“. Obchodníci si velmi dobře uvědomují své kvóty a potřebují je splnit. Nicméně nejsou si vždy jistí, jaké kroky by měli podniknout. A právě zde přicházejí na řadu metodologie prodeje. 

Top metodologie prodeje, které byste měli znát:

  1. metoda SPIN,
  2. metoda N.E.A.T. Selling™,
  3. koncepční prodej,
  4. metoda SNAP,
  5. metoda Challenger,
  6. metoda Sandler System,
  7. zákaznicky orientovaný prodej,
  8. MEDDIC,

Co je metodologie prodeje?

Metodika prodeje vysvětluje „jak“ na prodej. Bere v potaz jednotlivé cíle a mění je do akceschopných kroků, jako například: „Zeptejte se svého zákazníka na tuto otázku v této fázi.“ Na rozdíl od samotného procesu se metodika prodeje obvykle nevztahuje na celý prodejní cyklus. Místo toho je relevantní pro jednu konkrétní část – kvalifikaci, zjištění, prezentaci atd.

Tento článek je jen pro registrované uživatele. nebo se registrujte pro zobrazení celého obsahu

Text: David Kolář

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno