Jaká je mužská a ženská role při budování týmu podle Jiřího Šedka

 |  Články  |  Obchod  |  Jiří Šedek  |  2 288x přečteno

Jiří Šedek se věnuje síťovému marketingu naplno už několik let. Začátky nebyly jednoduché, vyzkoušel mnoho postupů a nástrojů, jak uspět nejen offline, ale také online. Ve svém podnikání se opírá o moderní technologie, které jsou klíčem k úspěchu. A hlavně dnes může říci, že lze podnikat bez ohledu na místo a čas. Na svém blogu pravidelně zveřejňuje videa natočená ve svém voze na dané téma. Tentokrát se zaměřuje na to, jaká je ženská a mužská role při budování týmu. Jaké jsou ty hlavní rozdíly?

Ve videu se dozvíte

Na schůzkách a v týmu budete potkávat obrovskou škálu různých lidí, různé typy osobnostní, životních příběhů a zkušeností. Vaší rolí samozřejmě bude to vše zvládat a mít pod kontrolou. I z aspektu vůdce takové organizace jsou různé role, já osobně rozděluji základní dvě, které jsou obě stejně důležité a nenahraditelné při zdravém rozvoji sítě.

Role TÁTA a role MÁMA

Není pravidlem, že to souvisí s pohlavím, ale naopak s hodnotami dotyčného člověka. Často se lidé porovnávají a někdo si může i říct, když se dívá na mé videa – No jo Šedek, ale já to mám jinak a mám i odlišné názory než vy.

Myslíte, že je náhoda, když ty nejúspěšnější organizace v našem oboru na světě řídí buď manželské páry, nebo dvoje muž/žena. Někdy vidíte na stupních vítězů nebo v tabulce jen jedno jméno, ale za každým úspěšným mužem stojí žena a naopak. Někdy je ten druhý trošku ve stínu, ale jeho role je stejně tak důležitá jako toho, jehož jméno je na „diplomu“.

V tom je krásná ta rozmanitost, díky spojení těchto rolí může síť dlouhodobě fungovat.

Zajímá vás, jaké specifika mají tyto 2 role při řízení a výstavbě organizace? Pusťte si video!

Jiří Šedek, 26 let

  • Marketér, blogger a podnikatel v síťovém marketingu.
  • WebFacebook, Lindkedin 
  • Nejlepší rada: Můj otec mi jednou řekl: „Vždy si pamatuj, že všechno do svého života přitahujeme pomoci zásad a hodnot, které sami vyzařujeme.“
  • Co pro mě znamená obchod: Obchod je pro mě životní styl. Cesta, jak dělat co mě baví a nemít obavu z toho, co přijde. Jak žít život, od kterého si nemusím brát dovolenou bez ohledu na místo, čas a životní cyklus.
  • Moje mise: „Buduji profesionální komunitu kolem oboru síťového marketingu, měním prostředí konkurence a nevraživosti ve spolupráci a podporující prostředí.“

Text: Jiří Šedek

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno