MeetUp #14 „Lidé budou kupovat auta online a využívat sdílení vozů,“ shodují se dealeři luxusních značek

 |  Aktuálně  |  Články  |  Martina Richterová  |  1 464x přečteno

Po „vlcích z Wall Street“, kteří na nás „útočili“ v září, jsme uspořádali další MeetUp, tentokrát na téma „prodejci aut a dealy za miliony“. Jak se u nás prodávají luxusní auta, kolik si může dobrý prodejce vydělat a je potřeba k tomu mít hard skills, nebo to zvládne každý? Na tyto otázky nám odpověděli ti nejpovolanější. Vyjma aut jste se však mohli dozvědět mnoho dalších zajímavostí. Například, proč je hmyz stravou budoucnosti, jak se zbavit „plevelových slov“ a v jakém svetru se rozhodně nezapotíte.

Úvodní slovo měla tradičně naše CEO Jitka Zoderová, která si odskočila od mateřských povinností. Na fotce s Davidem Kolářem.

Večerem provázeli tři skvělí moderátoři z Business Animals:-)

Chcete být jiní než ostatní? Dejte si schůzku v limuzíně

Prvním hostem na pódiu byl Daniel Kadlec z firmy Cabrio Limousine Prague, který nám představil své služby. Především tedy možnost projet se luxusní limuzínou kamkoliv po Praze. Limuzínu však lze využívat nejen na večírky a svatbu, ale je to skvělé místo pro obchodní schůzky. Udělat meeting v limuzíně je originální a na své obchodní partnery tak zcela jistě uděláte dojem.

Jaké jsou vize prodejců luxusních aut?

Hlavním hřebem večera byl talk se třemi prodejci aut, kteří se zaměřují na takové značky, jakými jsou BMW, Volvo, Saab. Jak šlapou dealy v této sféře a jsou dealeři aut „za vodou“, co se peněz týče? Kluci nám na rovinu řekli, že zisky přijdou, ale je potřeba být trpěliví. Dobrý prodejce si může vydělat i 100 tisíc. A jak to vidí do budoucna? Lidé budou nakupovat auta online, a poté si svůj vůz jen vyzvednou. Dalším trendem je takzvaný car sharing, neboli sdílení vozu více lidmi. Typickým příkladem jsou mladí lidé, kteří nemají na to, aby si koupili vlastní auto, nebo ho vlastnit ani nechtějí. Možnost sdílet jeden vůz s více lidmi se tedy nabízí jako naprosto skvělé řešení. Vize je taková, že auta budou zaparkovaná různě po městech. Stačí si jen stáhnout appku, přes kterou si auto půjčíte (to, které bude nejblíže) a pak jej zase někde zanecháte pro další řidiče.

Naši Davidové vyzpovídali dealery luxusních vozů: Mirka Chromého, který se věnuje vozům značky BMW v Stratos Auto, Milana Mejzlíka, který působí v Business lease a Filipa Hlávku, který prodává Volvo v Auto Průhonice. Přestože jsou pánové mladí, ve svém oboru se cítí jako ryby ve vodě.

„Začátky jsou skutečně náročný, první půlrok, rok neprodáte nic. Zákazník vám vyroste až za těch pět let. Je to běh na dlouhou trať. Ale na té práci je úžasný, že se poznáte s různými klienty. Jeden vám během deseti minut řekne, že ho to obtěžujete a druhý, že dokud na to bude mít, tak si ho bude kupovat, protože má pozitivní zkušenost,“ říká Filip.

Vyrábí tyčinky ze cvrččí mouky, které jsou fakt dobré (a zdravé!)

Dalšími hosty byli kluci ze Sens Food. Daniel Vach a Radek Hušek vidí v hmyzu stravu budoucnosti. Protože lidé u nás mají v sobě zakořeněný přirozený „odpor k hmyzu“, zvolili cestu nejmenšího odporu. Ze cvrččí mouky vyrábí energetické tyčinky plné proteinu i dalších dobrých ingrediencí. Na MeetUpu jsme měli možnost ochutnat a jsou fakt dobré. Za mě vedou jednoznačně ananasové.

Radek Hušek – jeden ze zakladatelů firmy, nám představil hlavní podstatu Sens Food. Přichází na trh s unikátním produktem, kterému na 100 % věří také jejich investor Karel Janeček.:-)

Mimochodem nedávno jste si mohli přečíst rozhovor o Sens Food.

Někteří se nejprve báli ochutnat, ale většinou neodolali.:-)

Pletené svetry, ve kterých se nezpotíte

Hlavní podstatou značky Live Sweaters je nejen jednoduchý a elegantní design, ale především kvalitní materiál. Merino vlna je měkká, nenasává pachy, reguluje tělesnou teplotu, a hlavně je velmi příjemná i na holé tělo. Mají decentní detail, neboť jedna manžeta pravého rukávu je jinak barevná. V jednoduchosti je krása. „To, co mě na těch svetrech nejvíce baví, je materiál. Je prodyšný a nezpotíte se, ani když dobíháte tramvaj,“ popisuje s nadšením Michal, který založil značku Live Sweaters.

Michal Richter, zakladatel značky Live Sweaters

Svetry nestačí jen vidět, na ty si musíte sáhnout.

Jak se zbavit „plevelových slov“? Udělej dřep nebo klik😊

A protože zábavy není nikdy dost, pobavit a zároveň poučit jsme se mohli při krátkých scénkách „minutového řečníka“. Akce spočívala v tom, že 5 dobrovolníků vystoupilo na pódium a každý z nich musel 4 minuty hovořit na vybrané téma doplněné náhodnými obrázky. Cílem bylo mluvit souvisle a hlavně s minimem slov: „prostě, ehmm, hmmm, takže, jakoby“ a tak dále….. A jakmile některé z těch slov zaznělo, museli soutěžící udělat dřep. A že si zacvičili.:-))

Prvním odvážlivcem byl ambasador Ondřej Ratajský, který prodával auto bez volantu a bez motoru:-)

Témata se týkala prodeje aut. 

Soutěžící „minutového řečníka“ se pěkně zapotili, ale zvládli to skvěle

O tom, že mluvený projev před publikem není nic snadného, se přesvědčil asi každý z nás. Nikdo jsme se nenarodili jako rození řečníci, ale dá se na tom pracovat a zlepšovat se. Třeba prostřednictvím zábavného kurzu.

Radovan Syrotiuk si také pěkně zacvičil při prodeji „masturbující opice“ v autě:-))

Skvělou atmosféru podtrhla DJka TereSi, jejíž hudba nás večerem provázela.

Foto: Marek Rebroš

Text: Martina Richterová

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno