Marketing a obchod u nás nebojuje ale spolupracuje, máme proto možnost si hrát, říká Petra Šebo z Xeroxu

 |  Články  |  Obchod  |  Sabrina Harisová  |  1 352x přečteno

Do Xeroxu jsme se vrátili už počtvrté. Nejen, že obchod tam funguje trochu jinak, jde jim totiž primárně o budování dlouhodobých  vztahů, protože mašiny, které prodávají dlouho vydrží, ale také nás zaujala i firemní kultura. Ráno jsme začali na střešní terase v legínách. Probíhala totiž jóga.

 

Po ranní kávě jsme vyzpovídali obchodnici Jitku Řehákovou, která nám nadšeně povyprávěla o svém zákazníkovi. Díky využití stroje, který spolu vybrali, zákazník ušetřil tolik času, že se mohl začít výrazně více věnovat svému koníčku.

Co dále uvidíte ve videu?

  • Lukáš Kabelka nám prozradil  z čeho se skládá jeho pracovní den a co ho na práci account managera opravdu baví.
  • Petra Šebo zase vysvětlila, jak je spolupráce mezi odděleními důležitá a co jí umožňuje a hlavně, jaké zásadní benefity to má pro klienta
  • „Firemní kultura je dlouhodobě spojená s vizí být respektovanou a inspirativní společností,“ říká CEO Xeroxu Veronika Brázdilová, která odkrývá 4 klíčové pilíře. Podle nich funguje jak ona, tak zaměstnanci Xeroxu, kterým fima nabízí i zajímavé benefity.

Text: Sabrina Harisová

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno