New sales generation: Jak nastavit leadový systém?

 |  Články  |  Obchod  |  Jitka Zoderová  |  1 516x přečteno

My obchodníci chceme praktické rady, a tak přicházíme s novým seriálem nabitým informacemi a konkrétními návody o moderních sales dovednostech. Již delší dobu se mluví o tom, že dnešní obchodník by měl mít svou vlastní prezentaci na internetu, být vidět na sociálních sítích a budovat svůj business brand. Jak to ale celé poskládat a uchopit? Budeme se snažit vysvětlit vše co nejjednodušeji, ideálně na příkladech a nebudeme z vás dělat markeťáky.

Jaká témata vás v tomto seriálu čekají?

  • Lead generation systém obecně.
  • Identifikace zákazníka a vás jako obchodníka je základem úspěchu.
  • Vytvořit obsah, za který vám zákazníci nechají kontakt.
  • Jak najmout své „virtuální obchodníky“ Facebook a Instagram.
  • Jak udělat 100 schůzek během jedné hodiny.
  • Jak tvořit kontinuální obsah, který z vás udělá autoritu v oboru, od níž lidé nakupují.
  • Jak zautomatizovat Lead generation systém pomocí e-mail marketingu.

Obchodovat studené kontakty je čím dál složitější

Jistě všichni vnímáme, že akvizice klientů přes studené kontakty je čím dál obtížnější. Bohužel, realita je taková, že se o tom nějaký pátek mluví, ale stále si firmy ani jednotlivci nedokáží prakticky představit, jak to změnit nebo jak si cold calling ulehčit. Co s tím? Jak připravit moderní akviziční kanál, který vám bude denně generovat 3–5 kontaktů na potenciální zákazníky, kteří vám na sebe dobrovolně zanechají kontakt?

Nastavte si Lead generation systém

Představte si to jako magnet na nové zákazníky. Stroj, který má své „virtuální obchodníky“, jako je Facebook a Instagram, kteří prohledávají databázi vašich potenciálních zákazníků a následně je oslovují. Naprosto přesně a cíleně, protože o nich vědí naprosto všechno.

Ve druhé fázi je odvedou na leadový web, který je alfa a omega následného úspěchu. Tzv. landing pages, několik mikrostránek, které mají jediný cíl – získat kontakt na vašeho zákazníka, poskytnout mu výměnou za tento kontakt řešení jeho problému, popřípadě odpovědi na jeho otázky.

Celý systém může být daleko propracovanější, může zákazníky vést přímo k tomu, aby vás požádali o konzultaci, popřípadě přišli na hromadnou online schůzku.

Jak takový Lead generation systém postavit a co všechno musí obsahovat, aby byl funkční?

Neprodávejte produkt, ale zákazníkův problém. Než začnete tvořit jakoukoliv leadovou platformu, je potřeba zvolit, jaké sdělení budete potenciálním zákazníkům skrz vaše  nástroje (Facebook a Instagram) posílat.

Za co vám kontakt nikdo nedá:

  • Máme pro vás nejlepší hypotéky na trhu.
  • Nejnižší provize při prodeji nemovitosti.
  • Nejvýdělečnější MLM systém.

Vyměňte produkt a cenu za problém:

  • Máte vysokou úrokovou sazbu na hypotéce? Získejte návod, jak ji jednoduše snížit z pohodlí domova.
  • Jak prodat nemovitost bez realitní kanceláře? Návod krok za krokem ke stažení zdarma.
  • MLM vám nefunguje jako dříve? Víme proč! Vstupte do MLM akademie a získejte odpovědi zdarma.

Vidíte ten obrovský rozdíl? Vzbuzujete ve svém zákazníkovi uvědomění si aktuálního problému. Příště se podíváme,  co je to call – to – action, prakticky.

Text: Jitka Zoderová

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno