„Rok 2017 je rokem videa.“ Co je to LEAD magnet a jak vytvořit silné vizuální sdělení? [PREMIUM CONTENT]

 |  Články  |  Obchod  |  Pavla Lokajova  |  1 906x přečteno

Minule jsme se bavili o future of sales a předpokladu, že milion B2B obchodníků přijde do roku 2020 o práci. Face to face schůzky ze salesu nikdy úplně nevymizí (a bez nich by nás ani obchod nebavil), způsob akvizice se však drasticky mění. Víte, jak ve světě ohromné on-line konkurence klienta zaujmete? Jak hodnotu vašeho know-how prodáte? O tom dnes s Davidem Kolářem na Animals Leaders.

Ve videu se dozvíte:

  • Co to je LEAD magnet? „Tak, jako lákali američtí Amway obchodníci v 90. letech na vzorek zdarma, můžete v digitální době vytvořit v potenciálním klientovi pocit reciprocity tím, že mu zdarma nabídnete obsah,“ říká David Kolář, „a to obsah formou informací zdarma. Skrz toto know-how objeví klient novou informaci, nástroj nebo životní zlepšení, které získá s použitím vašeho produktu.“
  • Jste obchodník, nejste charita. Spousta obchodníků nechce rozdávat hodnotu jen tak na potkání zdarma – na webináři si ukážeme, jak si nastavit mindset na moderní obchod. „Nedáváte know-how zdarma, váš zákazník za něj zaplatí – v čase,“ říká David.
  • Jaké jsou 3 základní pilíře úspěšného LEAD magnetu?
    • Silný název
    • Skutečná hodnota
    • Touha objevit a dále pokračovat
  • 9 nejúčinnějších sdělení LEAD magnetu
  • Na co se zeptat sám sebe, než začnete jakýkoli obsah tvořit
  • A hlavně nástroje na tvorbu takového obsahu, zejména video, infografiku, wordbook, podcast a jiné!

Text: Pavla Lokajova

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno