Můj den vypadá tak, jak si ho udělám. Obchodník Xeroxu našel v korporátu svobodu

04. Leden 2018

Honza Květ má jako obchodník velké, dnes už ikonické firmy jednu výhodu – pokud zákazníka jednou získá a správně o něj pečuje, zákazník už zůstává. „Xerox je kvalita, tiskne parádně a zákazník nás nemění,“ prozrazuje Honza v pauzách mezi schůzkami a meetingy, na které jej se štábem doprovázíme. Ač má jako obchodní manažer „na triku“ ambiciózní měsíční cíle, je soustředěný, veselý – žádný uštvaný korporátník. „Můj den vypadá přesně tak, jak si ho udělám. Začínám dobrou kávou, kterou mám moc rád,“ dozvídáme se rituály mladého obchodníka Xeroxu, který nám dal nahlédnout do svého dne.  

hledáme obchodníka

„Když jsem se před čtyřmi lety rozhodl, že půjdu do Xeroxu, bylo to hlavně kvůli skvělým mašinám. Důležité je ke správnému stroji prodat i správnou službu,“ prozrazuje Honza, co je pro úspěch v tiskařině klíčové.

Dále ve videu uvidíte:

  • Po dobré kávě se Honza pouští do práce. Co všechno musí za jediný den obvykle stihnout? „Naše cíle nejsou malé, ale dosažitelné,“ zmiňuje.
  • Jeho hlavním cílem je vybrat zákazníkovi produkt na míru, který bude snadno ovladatelný a spolehlivý. Jak to dělá? „Neplatí, že to nejdražší, musí být vždycky nejlepší!“
  • Co považuje Honza na své práci za nejdůležitější?
  • Obchodník Xeroxu neprodává přímo koncovým zákazníkům, jeho klientem jsou především partneři. Čím je takový prodej specifický a co je klíčové pro Honzův úspěch? „Dveře mi otevírá fakt, že přicházím přímo od výrobce popsat partnerovi, co všechno naše stroje umí.“
  • Říká o sobě, že je „požitkář.“ Čím se odměňuje za dobře odvedenou práci?

Na korporátu mě baví to, že jsou tam prostředky a pravidla, aby se člověk mohl realizovat. Jakmile přijdu s dobrým nápadem, velká firma vůbec není překážkou.“

Foto a video: Miroslava Flam

© 2024 imper.cz