Jak se nestát otrokem názoru ostatních podle Filipa Nováka #zeptejsefilipa

01. Listopad 2017

Jak se nevěnovat názorům ostatních a jak nebýt otrokem názoru ostatních? Každý z nás máme o sobě určitý obrázek, něco si o sobě myslíme, máme určitý názor. Problém však nastává ve chvíli, kdy se chceme zavděčit všem a dostáváme se k syndromu takzvaného „potěšitele“. To znamená, že se snažíme vypadat dobře před svým okolím, zavděčit se všem. Přestaňme se snažit ovládat myšlení ostatních. Filip Novák, marketingový konzultant a autor show #zeptejsefilipa, v následujícím videu otevírá téma, které je více než aktuální. Pokud věnujete veškerou svou energii ostatním lidem, svému okolí, bojujete proti svojí přirozenosti.

Vyzkoušejte leady

 

Ve videu se dozvíte, jak poznat syndrom potěšitele, proč se snažíme zavděčit ostatním za každou cenu a jak z toho ven

  1. Něco si o sobě myslíme, že jsme třeba příjemní, kamarádští, extroverti, že se snadno dokážeme zapojit do společnost. To, co si o sobě myslíme, tak takoví jsme. Kde je tedy chyba?
  2. Co je to syndrom potěšitele – Chceme vypadat dobře před ostatními lidmi. Neustále řešíme, co si o nás myslí a snažíme se usilovně o to, aby to bylo jen pozitivní.
  3. Co to znamená, když chcete být strašně moc empatičtí? Proč není přehnaná empatie žádoucí?
  4. Proč často jdeme z extrému do extrému? Od příliš velké empatie až po aroganci?
  5. Jaké jsou názory ostatních. Proč je pro potěšitele podstatné snažit se ovládat myšlení druhých?
  6. Jak z tohoto kolotoče vystoupit a jak se stát tvůrcem?
  7. Proč je důležité nebrat si kritiku osobně a jak je důležitá pochvala?
  8. Je ok, pokud si někdo myslí:
  • že vaše práce nemá hodnotu,
  • že jste idiot,
  • že si z vás někdo dělá srandu,

9. Je vůbec někdo jiný schopen vám poskytnout tu skutečnou hodnotu?

Důležité je pracovat na sobě, ne na tom, co si lidé myslí

Podnikání tě nenechá spát – kdo začal podnikat, bere práci na sobě jako samozřejmost.“

Filip Novák je marketingový konzultant, autor show #zeptejsefilipa, kde v krátkých, praktických a zábavných videích řeší trendy témata jako marketing, Facebook, SEO a psychologie prodeje.

© 2024 imper.cz