Videorozhovor s Michalem Kolářem: Je Facebook silný HR zdroj nových kandidátů?

 |  Články  |  Obchod  |  redakce  |  1 716x přečteno

Každá firma má dnes facebookovou stránku, bohužel s ní ale častokrát nepracuje. A pokud ano, tak má přístup možná marketing, nikoli personalista. Přitom může být skvělým náborovým kanálem. Jaké argumenty potřebujete pro svého šéfa, aby byl komunikaci značky zaměstnavatele na Facebooku otevřenější? Odpovídá Michal Kolář, který své know-how nasbíral během let jako jeden z lídrů projektů Smart E-mailing a Smart Projekt CZ s.r.o.

Ve videu se dozvíte: 

  • Klasickým inzerátům odzvonilo, ale je to dobrá zpráva! Máte volné ruce být kreativní a navíc zasáhnout potenciální uchazeče na místech, kde se přirozeně zdržují.
  • Inzerát je nahrazen reklamou na Facebooku a potažmo Instagramu (záleží, jakou cílovku chcete zasáhnout).
  • Proč vytvořit Facebookovou stránku, kde sdílíte firemní kulturu a to, čím firma žije? Co tím říkáte potenciálním kandidátům?
  • Jak může takový obsah vypadat?

button registrace obchodnika transparent

 

Text: redakce

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno