Animals Leader David Lörincz: Opravdu potřebujete nový web? Facebook dnes zvládne úplně vše

 |  Články  |  Obchod  |  David Lörincz  |  2 207x přečteno

Nový web vás bude stát nejméně 30 000 Kč. A pokud vám ho někdo slíbí za 5 000 Kč, tak podle toho bude i vypadat.

untitled-design-23

Ale web si přeci zvládne vytvořit každý, ne?

Ne.

Já si dokážu vytvořit web sám. Ale jen proto, že můj první web jsem dělal v poznámkovém bloku před 17 lety ještě na střední škole. Od té doby jsem jich dělal nespočet, převážně pro vlastní projekty. To ale neznamená, že ho mám za odpoledne. Pár desítek hodin na něj určitě padne.

A není to žádná prdel. Pořád to navíc smrdí amatérismem.

Ale jde vůbec bez webu sbírat kontakty? Prodávat?

Jde. Vydřete si sice na gatích díru a odřete uši, ale jde.

Pokud rychle potřebujete ověřit poptávku, můžete 30 000 Kč investovat do reklamy na Facebooku, párkrát je otočit a pak si udělat web.

Aspoň neskončíte na dlažbě s hezkým webem na internetu k ničemu.

Tak jdem na to. Co dřív? A co potom?

1. Založte si Facebook stránku

Ať už s vlastním jménem nebo názvem projektu. Tohle bude teď váš nový web.

1) Vyplňte základní informace

  • Co děláte?
  • V čem lidem můžete pomoci?
  • Jak vás můžou kontaktovat?

2) Nastavte si sekci Obchod

Veškeré informace najdete v nápovědě Facebooku. Třeba tady na Bali takto prodávají na stránce Stěhujeme se na Bali Čechům zájezdy za 75 000 Kč (bez letenek). Takže to jde.

stehujeme se na bali

2. Sbírejte kontakty jak na běžícím páse

Ani na sběr kontaktů nepotřebujete web. Vytvoříte si tzv. Lead Ads reklamu (nápověda) a jakmile na ni uživatel klikne na telefonu nebo na počítači mezi příspěvky jeho přátel, otevře se mu okno, do kterého zadá svůj e-mail, telefon, adresu nebo odpovědi na další vaše otázky. 3 dotyky prstem a hotovo.

Jen to s otázkami nepřežeňte. Čím víc otázek položíte, tím méně lidí formulář vyplní.

Příklad reklamy:

reklama facebook3. Prezentujte produkty, služby

Řekněte to textem, fotkou, videem nebo vším dohromady pomocí formátu Canvas (nápověda a inspirace).

Vysílejte živě nebo si postavte robota, který za vás bude řešit i komunikaci v Messengeru. Možnosti jsou nekonečné a vy se můžete soustředit na marketing, prodej a samotnou službu.

4. A co s těmi 30 000 Kč?

Ty využijete na reklamu na Facebooku. Ať už budete propagovat příspěvky o vašich službách nebo produktech, videa nebo sbírat kontakty. A s 30 000 Kč už se to dá na Facebooku na pár měsíců docela roztočit. Pryč jsou doby, kdy jste někomu zaplatili nesmyslnou částku za inzerát nebo PR článek v novinách na zadní straně inzertních novin a zavolalo vám 5 lidí.

Za 30 000 Kč může vaši nabídku vidět i 250 000 lidí. Pokud dáte první investici do webu, budete sice mít pěkný web, ale ten uvidí jen lidi z vývojové firmy, vy a pár vašich kamarádů. Na tvorbu webu budete mít čas a peníze později.

A pokud nevíte, jak na reklamu, stavte se na naše školení pro začátečníky. Žádný článek ani nápověda vám tady totiž nepomůže. Musíte si to totiž osahat a proklikat. A lépe s lektorem za zády než s vlastní kreditkou.

Nebojte, ještě vám pořád 9/10 peněz zbyde. A navíc ušetříte 3 měsíce studia a 3 balení brufenu.

Krásný modrý den…

Text: David Lörincz

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno