Proč budovat employer branding a jak na to jdou v české Coca-Cole?

 |  Aktuálně  |  Články  |  Pavla Lokajova  |  3 968x přečteno

Značka zaměstnavatele. Téma, po kterém před rokem dvěma v Česku ani pes neštěkl, dneska se na něj pořádají školení, webináře a jen v červnu 2017 dvě konference v Praze. Zeptali jsme se seniorní HR specialistky Kateřiny Kropáčové z Coca-Coly, co to vlastně employer branding je, proč ho budovat a jaké nástroje k tomu využívá značka nápojů, jejíž hodnota je vyčíslena v miliardách dolarů. 

Ve videu se dozvíte: 

  • Co to je employer branding a proč se o něj zajímat?
  • Jaké využít nástroje a kanály k tomu, abyste budovali značku atraktivní pro generaci mileniálů?
  • Jak dát potenciálním obchodníkům a zaměstnancům z mladé generace najevo, že se ve vaší společnosti budou cítit dobře?
  • Proč jako zaměstnavatel podporovat budování osobního PR vašich obchodníků a co vám to přinese?

button-oslovte-15000-obchodniku

Přečtěte si také: V Coca-Cole jeli před Vánoci bomby. Jak vypadal den s obchodníkem Tomášem Kropáčem v terénu?

Text: Pavla Lokajova

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno