Produkt za sto tisíc prodám na místě. Mladý hokejista se během 4 měsíců vypracoval na jednoho z nejlepších obchodníků ProSpánek

 |  Články  |  Rozhovory  |  Martina Richterová  |  1 986x přečteno

Jak si kdo ustele, tak si lehne. To je oblíbené přísloví, ve kterém je mnoho pravdy. Adam Klečka si našel job, který by mu mohl leckdo závidět. Prodává postele, matrace, rošty, vysvětluje lidem, jak je důležité mít v noci pohodlí a posouvat kulturu spaní v ČR, která má podle něho stále určité rezervy. „Přestože je u nás čtyři měsíce, rychle se zařadil mezi nejlepší obchodníky,“ prozradil nám o Adamovi jeho manažer Ondřej Bacík. Tak jsme si posvítili na to, jak vypadají Adamovy aktivity během dne, kde bere klienty a jak se prodává postel třeba i mistrovi českého hudebního nebe.

Ve videu se o úspěšném obchodníkovi ProSpánek Adamovi dozvíte:

  • Z nuly na sto. Jak se nováčkovi v oboru povede během 4 měsíců obsadit první místo v produkci? „Oslovuji své kontakty ze sportu, zapojil jsem celé své okolí. Nečekám na klienty, kteří přijdou dveřmi prodejny.“
  • Co ho na práci baví, a co je pro něj nevětší „hardcore“?
  • Jak se prodává celebritám – a dokáže prodat postel za sto či dvě stě tisíc na místě?
  • Podle čeho bychom měli vybírat matraci a jak tato volba ovlivní i naše zdraví?
  • Jaké plány mají jako firma do budoucna a kam se může obchodník posunout?
  • Jakou postel má Adam doma? Dal na Prospánek, anebo „kovářova kobyla chodí bosa“?

„Když dokážete dobře vysvětlit benefity zdravého spánku, velká část klientů si od nás postel či matraci koupí hned. Uvědomí si, jak se šidili.“

Text: Martina Richterová

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno