7 aplikací, které usnadňují obchodníkům život

14. Duben 2015

Bez smartphonu se nehneme, zajímalo nás proto, jak zabít dvě mouchy jednou ranou a využít jej k usnadnění práce. Které appky stáhnout pro plánování schůzek, skenování vizitek, ale i pro volný čas a na služebky?

 

Vyzkoušejte leady

11130618_10153356397088394_1647578231_o

1. Evernote

Chcete odlehčit kupě papírů a poházených vizitek na stole? Nepsat si vše na papírky, které stejně ztrácíte? Mít veškeré info ke klientovi na jednom místě? Tahle chytrá a uživatelsky velmi příjemná aplikace pomůže. Za nás skutečně výborný nástroj k zapisování, archivaci a vyhledávání poznámek. Můžete jej využívat i klasicky na počítači a díky automatické synchronizaci mít vše stále po ruce.

TIP Business Animals! Do aplikace Evernote skenujeme veškeré vizitky – většinu z nich Evernote automaticky rozpozná a lze je tak jednoduše vyhledat podle jména, firmy nebo města. K poslání e-mailu pak stačí jediné kliknutí, žádné složité ruční přepisování adresy. Dobrá úspora času!

2. Wunderlist

Aplikace určená přímo pro správu úkolů a time management. Ve spojení s Evernote a kalendářem funguje výborně, samozřejmě existuje i verze pro klasický počítač, takže všechny úkoly máte vždy po ruce. Úkoly si můžete rozřadit do libovolných seznamů, přiřazovat jim data dokončení, upozornění, podúkoly, poznámky, opakování… Jednotlivé seznamy lze zároveň sdílet se spolupracovníky a mít tak přehled o tom, co už je hotovo a co vás v týmu ještě čeká.

3. TeamViewer

Nepostradatelná pomůcka při využívání vícero počítačů a tabletů. TeamViewer je nástroj pro vzdálenou správu, lze jej ale využít i pro pouhý přenos souborů nebo prezentování. Díky němu už s sebou nemusíte všude nosit flash disk s potřebnými soubory, stačí se kdykoliv připojit na internet a dostanete se jednoduše ke všem souborům uloženým na pracovním počítači. Zároveň můžete na dálku ovládat libovolné programy a aplikace. Obrovská výhoda programu tkví v tom, že ho pořídíte v češtině, pro nekomerční použití zdarma, a zároveň pro všechny typy systémů (Windows, Mac, Linux, Android, iOS).

4. Dropbox a Google Disk

Dropbox a Google Disk, dva nejuniverzálnější „cloudy,“ tedy vzdálená uložiště. Cloudové aplikace se v zásadě chovají jako klasické složky, veškeré soubory ale zároveň nahrávají na vzdálený server a vy k nim tak máte přístup odkudkoliv. Můžete tak cokoliv sdílet a spoluvytvářet s dalšími lidmi. Google Disk je navíc úzce propojen s Google Docs, o tom ale později. Oba cloudy se dají zároveň využívat k zálohování souborů.

5. Dokumenty Google

Dokumenty, tabulky, prezentace, formuláře… Z původně čistě webové aplikace se stal plnohodnotný kancelářský nástroj, který umožňuje snadnou a efektivní práci s dokumenty, díky již zmíněnému napojení na Google Disk je navíc vynikajícím pomocníkem pro práci v týmech. Funguje na všech mobilních operačních systémech, a to i v offline módu.

6. TripAdvisor

Hledáte v neznámém městě při služební cestě vhodnou kavárnu, restauraci nebo hotel? TripAdvisor vám může ušetřit vyčerpávající a nepříliš spolehlivé hledání „naslepo.“ Z uživatelských recenzí vytváří hodnocení jednotlivých podniků, které se málokdy liší od reality. Funguje téměř celosvětově a v kombinaci s mapou se můžete cítit jako doma v podstatě všude.

7. Dragon Dictation

Naštěstí už i v češtině existují aplikace pro záznam hlasu, toto je jedna z nich. Občas sice lehce nepřesná, i tak ale dokáže neuvěřitelně šetřit čas. Nadiktovat e-maily k odeslání za jízdy autem? Žádný problém… Před odesláním stačí text jen mírně poupravit. Občas se hodí například pro zaznamenání nápadů u ranní kávy nebo těsně před usnutím, když už tělo odmítá cokoliv dělat.

TIP Business Animals! Nedávno jsme při chatování na Whatsapp zjistili, že místo zdlouhavého ťukání zpráv můžete nahrávat rychlé audio zprávy. Věděli jste? Jaké další vychytávky pro urychlení komunikace máte?

Text: Matouš Vinš

© 2024 imper.cz