Best of: „Není důležité, kde začnete, ale kde skončíte.“ + dalších 49 sales citátů, které stojí za přečtení

 |  Články  |  Inspirace  |  Jitka Zoderová  |  3 814x přečteno

Další z TOP článků, které nikdy neomrzí. Baví mě číst knihy o obchodování, stejně jako jakéhokoli nadšence do obchodu. Každopádně v rámci úspory čtu stylem, že jdu spíše po odstavcích a tučně zvýrazněných větách. Zjistila jsem, že v tom nejsem rozhodně sama, a proto jsem Vám tu vypsala nejlepší sales hlášky, které mi pomáhají. Shodneme se na tom,  že sales je občas náročný, a i ti nejlepší z nejlepších občas potřebují trochu namotivovat. Enjoy! 

Aaron Ross: 

  1. „Růst příležitostí vede k předvídatelnému růstu zisku.“
  2. „Nejdůležitější pro váš úspěch i úspěch celého týmu je kvalita lidí v něm.“
  3. Jak řekl Winston Churchill: „Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávejte!’“
  4. „Lidi z oddělení Sales Development využijte k identifikaci příležitostí a ty kvalitní předejte obchodníkům, aby dosáhli stanovených cílů.“
  5. „Čím více informací budete mít o svém potenciálním zákazníkovi, tím méně budete závislí na kvalitě vašich lidí a procesů.“
  6. „Špatný proces je lepší než žádný proces, protože systémy lze zlepšit, kdežto nahodilost ne.“
  7. „Pokud si ke každému velkému dealu musíte zvát obchodního ředitele, pak nemáte flexibilní sales proces.“
  8. Jednorázové navýšení zisku, které nebudete schopní zopakovat, vám nepomůže dosáhnout konzistentního meziročního nárůstu.“
  9. „Hřbitovy jsou plné nepostradatelných lidí.“
  10. „Zákazníky vůbec nezajímá, jak moc vám chybí k uzavření dealu. Starají se jen o to, jak zlepšit svůj business.“
  11. „Pokud po telefonu působíte na potenciální klienty chladně, děláte vše špatně.“
  12. „Samozřejmě, že chcete vyšší zisky, ale k čemu je to dobré, pokud nejsou predikovatelné?“
  13. „Hledáte výmluvy pro to, abyste nemuseli pátrat po způsobech, jak se vypořádat s překážkami?“
  14. „Časté opakování čehokoli se pro vás po čase stane přirozené.“

Tom Hopkins:

  1. „Nikdy se nedívám na selhání jako na selhání, ale jako na hru, kterou musím hrát a vyhrát.“
  2. „Začněte očekávat jen to dobré.“
  3. „Vy sami jste pro sebe tím největším přínosem. Proto investujte čas, úsilí i peníze do svého rozvoje.“
  4. „Nejsem hodnocen podle počtu selhání, ale podle počtu úspěchů.“

Neil Rackham:

  1. „Úspěšní lidé mají během obchodních telefonátů mnohem více otázek než jejich méně úspěšní kolegové.“
  1. „Je mnohem nebezpečnější zákazníkovy obavy ignorovat než se jimi otevřeně zabývat.“

Dale Carnegie:

  1. „Každý hlupák umí kritizovat, stěžovat si a soudit, a většina hlupáků to dělá.“
  2. „Při jednání s lidmi nezapomínejte na to, že nejednáte se stvořiteli logiky.“
  3. „Každý na světě hledá štěstí a existuje jedna zaručená cesta, jak jej najít. Musíte umět ovládat své myšlenky.“
  4. „Mluvte s někým o něm samotném a bude poslouchat hodiny.“
  5. „Nemůžete vyhrát hádku. Nemůžete, protože pokud prohrajete, tak zákazníka ztratíte, a když ji vyhrajete, tak ho ztratíte také.“
  6. „Jména jsou tím nejpříjemnějším a nejdůležitějším zvukem v jakémkoli jazyce.“
  7. „Abyste byli zajímaví, musíte se zajímat.“
  8. „Proč bychom se měli bavit o tom, co chceme? Je to dětinské, absurdní. Samozřejmě že se zajímáte o to, co chcete.“
  9. „Zkušený chce v druhé osobě probudit zájem. Ten, který to dokáže, tomu leží svět u nohou. Tomu, jenž vždy vidí více řešení.“

Zig Ziglar:

  1. „Byl jsi navržen k podávání vysokého výkonu, sestrojen k úspěchu, a obdařen jedinečností.“
  2. „Při podávání výjimečného výkonu neexistuje omezení.“
  3. „Za úspěchem nelze letět, nahoru vedou jenom schody.“
  4. „Není důležité, kde začnete, ale kde skončíte.“
  5. „Pokud sami sebe nevidíte jako vítěze, pak ani nemůžete podávat výkon vítěze.“
  6. „Každý uzavřený obchod by pro vás měl být vzdělávacím procesem, díky kterému budete schopní zvýšit svou hodnotu v perspektivě mysli.“
  7. „Nebudujete business, budujete lidi a ti potom budují business.“
  8. „Vše, co za něco stojí, stojí za to, abyste to dělali špatně tak dlouho, dokud se to nenaučíte dělat správně.“
  9. „Úspěch nelze měřit podle toho, co děláte v porovnání s ostatními, ale podle toho, čeho dosáhnete se schopnostmi, které máte.“
  10. „Když se před vámi objeví překážka, změňte směr, kterým se dostanete k cíli, ale neměňte své rozhodnutí se k cíli dostat.“
  11. „Jestliže děláte víc, než za co máte zaplaceno, věřte, že se vám to mnohonásobně vrátí.“
  12. „Nastavení správných cílů je polovina úspěchu.“
  13. „Pokud o něčem dokážete snít, dokážete to i udělat.“
  14. „To, jak vidíte svou budoucnost je mnohem důležitější než to, co se stalo v minulosti.“
  15. „Za každý obchod, který promarníte kvůli přílišnému zanícení, ztratíte sto dalších, o který jste takový zájem neprojevili.“
  16. „Čím více si budete stěžovat na své problémy, tím více problémů budete mít.“
  17. „Prodej je v podstatě přenos pocitů.“
  18. „V životě můžete mít cokoli, co budete chtít, stačí pouze pomoci ostatním k dosažení toho, co chtějí oni.“

Harvey Mackay:

  1. „Aby z vás byli šampioni, musíte se naučit zvládat stres a práci pod tlakem.“
  2. „Většina obav z odmítnutí spočívá v touze po uznání od ostatních lidí. Nemějte své sebevědomí založené na jejich názorech.“
  3. „Deadliny nejsou špatné. Pomáhají vám zorganizovat váš čas a nastavit priority.“

A jaké jsou vaše? Ráda si je přidám na seznam!

Text: Jitka Zoderová

Hledáte práci v obchodu?

Přes 750 firem u nás hledá denně talenty.

Najděte práci

Žijete obchodem?

Vytvořte si profil a buďte vidět v oboru!

Registrujte se

Komentáře

Plný náhled profilu je zobrazován
na základě členství Business Animals.


Zavřít okno